کد خبر : 1828273 | 19 خرداد 1401 ساعت 00:01 | 20.8K بازدید | 6 دیدگاه

مدیر برنامه‌های گرت‌بیل شایعات را تکذیب کرد

پیشنهاد بیل به ختافه؟ اصلاً تلفن رئیس باشگاه را ندارم

بعد از انتشار شایعات پرتعداد درباره مقصد احتمالی گرت بیل و مطرح شدن نام‌هایی مثل ختافه و تاتنهام، ایجنت او در این باره توضیحاتی ارائه کرد.

پیشنهاد بیل به ختافه؟ اصلاً تلفن رئیس باشگاه را ندارم

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره مقصد احتمالی گرت بیل مطرح شده بود. از اخباری مبنی بر اینکه ستاره ولزی خودش را به ختافه در اسپانیا پیشنهاد داده تا ادعاها درباره پیوستن او به تیم سالها پیشش تاتنهام و یا حتی منتقل شدن به زادگاه و بازی با پیراهن باشگاه کاردیف. مدیر برنامه‌های بیل در مواجهه با این موج گمانه‌زنی‌ها توضیحاتی درباره وضعیت او ارائه داد.

1719421

گمانه‌زنی‌ها زمانی آغاز شد که بیل اعلام کرد امسال تابستان با به پایان رسیدن قراردادش با رئال این باشگاه را ترک خواهد کرد. ستاره ولزی در سال 2013 با قراردادی 100 میلیون یورویی تاتنهام را به مقصد مادرید ترک کرد و امسال دوران 9ساله حضورش در پایتخت اسپانیا به پایان خواهد رسید.

بارنت، مدیر برنامه‌های بیل، شایعات اخیر و به خصوص اخبار درباره پیشنهاد گرت بیل به باشگاه ختافه برای پیوستن به این باشگاه را تکذیب کرد. فابریزیو رومانو، روزنامه‌نگار سرشناس ایتالیایی، به نقل از ایجنت گرت بیل نوشت:" می‌گویند من گرت را به ختافه پیشنهاد کرده‌ام درحالیکه حتی شماره تلفن رئیس باشگاه ختافه را ندارم".

1720087

توییت اختصاصی فابریزیو رومانو: جاشوا بارنت، ایجنت گرت بیل، به شایعات اخیر درباره انتقال او به ختافه خندید و به من گفت:" حتی شماره تلفن رئیس ختافه را ندارم".

از سوی دیگر وبسایت football.london در گزارشی مدعی شد با اینکه پاراتیچی، مدیر ورزشی تاتنهام، علاقه بسیاری به گرت بیل دارد ولی چه در حلقه نزدیکان ستاره ولزی و چه در باشگاه تاتنهام این حس وجود دارد که بازگشت او به باشگاه لندنی در حال حاضر بعید به نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ها