کد خبر : 1828288 | 19 خرداد 1401 ساعت 10:03 | 9.3K بازدید | 1 دیدگاه

تمرین تیم ملی والیبال علیه درخشش نیمیر عبدالعزیز

تیم ملی والیبال ایران که با حضور در سالن وزنه، ریکاوری کرده بود در تمرین عصر خود، دفاع روی تور را تمرین کرد تا آماده جدال مقابل هلند شود.

تمرین تیم ملی والیبال علیه درخشش نیمیر عبدالعزیز

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان بهروز عطایی که در نخستین مسابقه خود در هفته نخست لیگ ملت‌ها موفق به شکست چین با نتیجه سه بر یک در سالن نیلسون نلسون برازیلیا شدند، روز پنج‌شنبه 19 خرداد از ساعت 16 به‌وقت برازیلیا تمرین توپی خود را آغاز کردند.
ملی‌پوشان کشورمان که روزهای پرفشاری را پشت سر می‌گذارند در یک تمرین جدی و البته بانشاط، سرویس‌های پرشی و دفاع روی تور را در اولویت کار خود قرار دادند.

نکته جالب آنکه بازیکنان تیم آکادمی محل تمرین تیم ملی نیز در سالن حاضر شدند و به تماشای تمرینات پرداختند. این بازیکنان از زیر 12 سال تا زیر 21 سال بودند و در پایان تمرین نیز با بازیکنان عکس یادگاری گرفتند.

ملی‌پوشان پس از بازگشت به هتل و صرف شام به اتاق‌های خود رفتند و استراحت کردند. تمرین بعدی تیم ملی ساعت 14 امروز به وقت برزیل برگزار خواهد شد و ملی پوشان آماده رقابت با هلند می‌شوند.

مردان والیبال ایران ساعت 22 و 30 دقیقه فردا (جمعه 20 خرداد) در دومین مسابقه خود در لیگ ملت‌ها 2022 به مصاف هلند خواهند رفت.

دیدگاه‌ها