کد خبر : 1828317 | 19 خرداد 1401 ساعت 12:49 | 22.4K بازدید | 16 دیدگاه

پیشنهاد یونایتد برای دی‌یونگ؛ 60 میلیون یورو

باشگاه منچستریونایتد آماده است تا فرانکی دی‌یونگ، هافبک هلندی بارسلونا‌ را به اولدترافورد منتقل کند.

پیشنهاد یونایتد برای دی‌یونگ؛ 60 میلیون یورو

به گزارش "ورزش سه"، حضور اریک تن‌هاخ در راس کادر فنی منچستریونایتد باعث شده که این باشگاه به دنبال تقویت تیمش در خطوط متفاوت باشد.
جدایی پل پوگبا یکی از دلایلی است که آنها قصد دارند یک هافبک تراز اول را به‌خدمت بگیرند و بسیاری باور دارند که تن‌هاخ دوست دارد بار دیگر با دی یونگ همکاری داشته باشد. 
ژاوی هرناندز علاقه زیادی به حفظ این بازیکن هلندی ندارد وضع مالی نه‌چندان خوب بارسا نیز باعث شده که این باشگاه آماده بررسی پیشنهادهای دریافتی برای بازیکنانی مانند دی یونگ باشد.
با این که این بازیکن هلندی در روزهای اخیر بارها مدعی شده که تصمیمی به ترک بارسا ندارد و ترجیح می‌دهد که همچنان به حضور در نوکمپ ادامه دهد اما به نظر می‌‎رسد که احتمال جدایی او از این تیم از هر زمان دیگری بیشتر شده است. 

 

1708659


روزنامه اسپانیایی مارکا مدعی شده که مدیران یونایتد آماده هستند تا بازیکنان مدنظر تن‌هاخ را به هر قیمتی خریداری کرده و در اختیار این مربی قرار دهند و به همین دلیل پیشنهادی 60 میلیون یورویی با بند پاداش 20 میلیون یورو برای جذب دی‌یونگ ارائه کرده‌اند. 
دریافت این مبلغ می‌تواند کمک بسیار بزرگی به بارسا باشد که برای جذب بازیکنان مدنظر ژاوی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی نیازمند تامین بودجه قابل توجهی است و گفته می‌شود که این پیشنهاد با استقبال خوبی از سوی مدیران بارسا روبه‌رو شده است. 
آنها پیش از این 75 میلیون یورو برای خرید این بازیکن هزینه کرده بودند و پیشنهاد یونایتد می‌تواند علاوه بر جبران این مبلغ، بارسا را از شر دستمزد بالای این بازیکن نیز رها کند تا دست آنها برای جذب بازیکنان جدید بسیار باز باشد.

دیدگاه‌ها