کد خبر : 1828318 | 19 خرداد 1401 ساعت 12:51 | 9.6K بازدید | 7 دیدگاه

شرایط این سرمربی تغییر کرده است

سهرابی: به ساغلام اولتیماتوم نداده‌ایم

مدیرعامل تراکتور در خصوص آخرین وضعیت ادامه همکاری با ساغلام و فعالیت در نقل و انتقالات توضیح داد.

سهرابی: به ساغلام اولتیماتوم نداده‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، میر معصوم سهرابی، مدیرعامل باشگاه تراکتور پس از پایان جلسه کمیته انضباطی در خصوص لغو دیدار دو تیم نساجی مازندران - تراکتور و مسائل مربوط به این باشگاه گفت‌وگو کرد که صحبت‌های او را می‌خوانید:

*در جلسه کمیته انضباطی درخصوص بازی لغو شده با نساجی چه اتفاقاتی افتاد؟ 
سهرابی: ما با توجه به برنامه‌ای که سازمان لیگ داده بود برای بازی در تهران حضور پیدا کردیم اما متاسفانه بازی انجام نشد. مستندات و دلایل‌مان را ارائه دادیم، انشاالله کمیته انضباطی رای عادلانه‌ای بدهد.

*در این فصل از رقابت‌ها بی نظمی زیاد وجود نداشت؟ بسیاری از بازی‌ها در هفته‌های پایانی لغو شد که دو بازی تراکتور این‌گونه بود.
سهرابی: ما باشگاه‌های خصوصی قربانی این مسائل هستیم. ممکن است بعضی باشگاه‌ها از جیب مردم یا دولت هزینه کنند اما ما از جیب بخش خصوصی هزینه می‌کنیم و به همین دلیل در موارد مختلف مثل نقل و انتقالات، کمیته تعیین وضعیت و کمیته انضباطی ظلم می‌شود و امیدوارم در فصل جدید این نقص‌ها رفع شود. ‌اگر بخواهیم تیم‌های خصوصی را زیاد کنیم باید مشوق‌هایی برای این تیم‌ها ایجاد کنیم که متاسفانه در چند سال اخیر به این صورت نبوده و امیدواریم این مورد درست و اصلاح شود تا تیم‌های زیادی از بخش خصوصی وارد چرخه فوتبال کشورمان شوند. این موضوع باعث می‌شود تا فوتبال کشور توسعه و پیشرفت پیدا کند.

*شما پرونده‌تان را برای بازی با پرسپوليس به کمیته استیناف ارجاع دادید؟ 
سهرابی: بله، قطعا اعتراض کردیم. به نظرم در آن رای در مورد هواداران و نتیجه بازی ظلم شده است. ما انتظار داشتیم رأیی بهتر از این صادر شود. متاسفانه در این رای مستندات و دلایل‌مان نادیده گرفته شد.

*برای فصل آینده با آقای ساغلام به توافق رسیدید؟
سهرابی: هیئت مدیره ما جلسات خوبی برگزار کرده است. امیدواریم در خروجی جلسات به این جمع بندی برسیم که اولویت ما آقای ساغلام باشد. مذاکرات را انجام دادیم و انشالله بتوانیم در نهایت قرارداد امضا کنیم.

1714920


*مبلغی که آقای ساغلام خواسته بودند بیش از توافق قبلی‌تان بود؟
سهرابی: ما یک توافقی با آقای ساغلام داشتیم که یک و نیم ساله بود و نیم فصل آن را قرارداد رسمی امضا کردیم؛ در آن یک سال و نیم برای سال دوم مبلغی را توافق کرده بودیم. متاسفانه این توافق مقداری بعد از طرف آقای ساغلام تغییر پیدا کرد و ما آن مبلغ را به هیئت مدیره برده و مصوب کرده بودیم. نیاز بود به هیئت مدیره ببریم، مصوبه جدید بگیریم و شرایط جدیدی بیاوریم چون ایشان شرایطش را عوض کرده بود ما هم باید شرایط خودمان را می‌آوردیم که آن را آماده کردیم و برای آقای ساغلام فرستادیم؛ ایشان هم مطالعه می‌کند و به وکلیش می‌دهد.

*‌برای ایشان ضرب الاجل تعیین کردید؟
سهرابی: ما و هواداران از آقای ساغلام راضی بودیم و ایشان هم از ما راضی بودند. ما می‌خواهیم همیشه در یک جو خوبی باشیم و هدف‌مان این است که در یک فضای خوب و مسالمت‌آمیز قرارداد امضا شود ولی ما هیچ‌کدام به یکدیگر اولتیماتوم ندادیم. وکیل ایشان باید شرایط ما را مطالعه کند و وکیل حقوقی ما هم باید شرایطی که ایشان دارد؛ مطالعه کند.

*هدف گذاری تراکتور به چه صورت است؟ 
سهرابی: تراکتور یک تیم قدرتمند و پرهوادار است. هواداران پرشوری دارد که هدف و خواسته آنها داشتن تیمی خوب است. سعی ما و هیئت مدیره بر این است که تیمی در شان هوادار و استان‌مان داشته باشیم و تلاش هیئت مدیره، عوامل تیم، مدیریت و مالک باشگاه این است که یک تیم خوب ببندیم تا بتوانیم انتظارات هواداران را برآورده کنیم

*پیشنهاد رسمی برای رامین رضاییان از طرف باشگاه تراکتور ارسال شده است؟
سهرابی: من نمی‌توانم تعداد بازیکنانی که برای جذب مطالعه شده‌اند؛ بدهم. چون باشگاه ما بیکار نمانده است و هیئت مدیره یک کمیته نقل و انتقالات در این فصل ایجاد کرده و به دنبال بازیکنانی که نظر کادر فنی بوده و به ما اعلام شده، هستیم. انشالله بتوانیم در این بازاری که جذب بازیکن خوب سخت است بهترین‌ها را جذب کنیم تا در فصل جدید یک تیم خوب داشته باشیم.

*امروز آقای علیزاده مطرح کردند فدراسیون اجازه بدهد بازیکنان خارجی بیش‌تری بگیرند چون قیمت‌شان کمتر از بازیکنان ایرانی است.تراکتور می‌تواند چنین پیشنهادی به فدراسیون بدهد؟
سهرابی: این کار نیازمند کارشناسی است. باید کارشناسی شود و به نفع فوتبال باشد. اگر فقط بازیکن خارجی بیاوریم‌، از یک جهت استعداد‌های ما حذف می‌شوند و از جهتی دیگری قیمت‌ها پایین می‌آید و این برای باشگاه خوب است. ما باید تمام جوانب را در نظر بگیریم و این موضوع نیازمند یک کمیته کارشناسی خوب است تا بررسی کند و تصمیمی که به سود فوتبال ما است؛ گرفته شود.

*پرونده باز در زمینه بازیکن خارجی ندارید؟
سهرابی: خوشبختانه تمام پرونده‌های باز ما در فیفا و CAS بسته شده است. جا دارد از مالک باشگاه تشکر کنم که تمام پرونده‌های فیفا را پرداخت کردند و الان پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه باز است و آخرین پرونده که مربوط به آقای دنیزلی بود؛ پرداخت و بسته شد.

دیدگاه‌ها