کد خبر : 1828339 | 19 خرداد 1401 ساعت 14:23 | 19.9K بازدید | 5 دیدگاه

گزارش؛

دلایل عدم برگزاری مراسم معارفه هالند در سیتی

انتقال ارلینگ هالند به سیتی ماه گذشته قطعی شد اما هنوز خبری از مراسم معارفه او نیست.

دلایل عدم برگزاری مراسم معارفه هالند در سیتی

به گزارش "ورزش سه"، ماه گذشته بود که باشگاه منچسترسیتی اعلام کرد برای جذب ارلینگ هالند از دورتموند با این باشگاه با رقمی در حدود 55 میلیون پوند به توافق رسیده و این ستاره نروژی فصل بعد در لیگ برتر توپ خواهد زد. تیم‌های بزرگی در فوتبال اروپا برای خرید ارلینگ هالند وارد عمل شده بودند، اما در نهایت او ترجیح داد به پیشنهاد سیتی پاسخ مثبت داده و شاگرد پپ گواردیولا شود.

1716711

دو هفته پیش تصاویری از هالند با پیراهن سیتی نیز منتشر شد و به نظر می‌رسید برای مراسم عکس رسمی باشگاه و معارفه مهیا می‌شود ولی هنوز این اتفاق رخ نداده و باعث نگرانی‌هایی در میان هواداران شده است.

1718886

 

طبق ادعای میرر، تاخیر در مراسم معارفه هالند چند دلیل دارد. ابتدا اینکه هالند رسما تا 1 جولای با دورتموند قرارداد دارد و هرچند این هرگز مانعی برای برگزاری مراسم معارفه او در سیتی نیست ولی باشگاه انگلیسی ترجیح می‌دهد تا زمان انقضای قرارداد هالند صبر کند. 

1712618

 

دلیل دیگر حضور هالند در اردوی تیم ملی نروژ برای بازی‌های لیگ ملت‌هاست و شاید مهم‌ترین دلیل به مبهم بودن شرایط گابریل ژسوس بر می‌گردد. سیتی قصد دارد شماره 9 ژسوس را به هالند بدهد ولی ستاره برزیلی هنوز مقصد بعدی خود را انتخاب نکرده است. سیتیزن‌ها قصد دارند در مراسم معارفه هالند که احتمالا بسیار شکیل و جذاب نیز خواهد بود، پیراهن شماره 9 را مقابل دوربین‌ها به وی بدهند و تا زمانی که جدایی ژسوس قطعی نشده، احتمالا خبری هم از معارفه هالند نخواهد بود.

دیدگاه‌ها