کد خبر : 1828341 | 19 خرداد 1401 ساعت 14:48 | 19.3K بازدید | 9 دیدگاه

ادعای سان؛

سنگ بزرگ چلسی در راه بازگشت لوکاکو به اینتر

چلسی به‌راحتی و ارزان راضی به از دست دادن ستاره بلژیکی خود نیست.

سنگ بزرگ چلسی در راه بازگشت لوکاکو به اینتر

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو تابستان سال گذشته و پس از کسب عنوان قهرمانی لیگ ایتالیا تصمیم گرفت از اینتر جدا شده و راهی چلسی شود. 
او که از شرایط این تیم و همچنین جدایی آنتونیو کونته ناراحت بود، با قراردادی به ارزش 105 میلیون یورو از اینتر جدا شده و برای دومین بار پیراهن چلسی را به تن کرد. 

1713999

 

با این حال، دوران حضور او در استمفورد بریج چندان درخشان نبود و او خیلی زود در گفت‌وگو با رسانه‌های ایتالیایی مدعی شد که از ترک اینتر پشیمان است و دوست دارد بار دیگر برای این تیم به میدان برود، موضوعی که چندان به مذاق مدیران و کادر فنی چلسی خوش نیامد. 
در روزهای گذشته بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی از علاقه اینتر به جذب این بازیکن خبر داده بودند و حالا به نظر می‌رسد که مدیران چلسی نیز آماده هستند تا مذاکره برای انتقال قرضی او را آغاز کنند. 

1711589

 

طبق ادعای نشریه سان، چلسی برای این انتقال از اینتر درخواست 23.5 میلیون یورو کرده است که برای یک انتقال قرضی، مبلغ بسیار بالایی محسوب می‌شود. چلسی معتقد است وقتی سال گذشته 105 میلیون یورو برای لوکاکو هزینه کرد، حق دارد که به راحتی و ارزان او را از دست ندهد. اینتر توان پرداخت مبلغ بالا برای خرید ستاره بلژیکی ندارد و انتقال قرضی با بند خرید دائمی را ترجیح می‌دهد اما درخواست چلسی را هم غیرمعقول می‌داند.

دیدگاه‌ها