کد خبر : 1828342 | 19 خرداد 1401 ساعت 14:56 | 30.7K بازدید | 2 دیدگاه

برنامه عجیب FIVB علامت سوال بزرگ لیگ‌ ملت‌ها

فدراسیون جهانی والیبال برنامه عجیبی برای هفته اول رقابت‌های لیگ ملت‌ها ارائه داده است.

برنامه عجیب FIVB علامت سوال بزرگ لیگ‌ ملت‌ها

به گزارش "ورزش سه"، بامداد دیروز بود که تیم ملی ایران اولین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌ها را انجام داد و به مصاف چین رفت. مسابقات هفته اول در شهر برازیلیا در کشور برزیل برگزار می‌شود. ایران در گام اول موفق شد با ارائه یک نمایش قابل قبول و با اتکا به جوانان آینده دار خود با نتیجه 3-1 چین را شکست دهد تا شاگردان بهروز عطایی در گام اول شروع خوبی را تجربه کرده باشند.

تیم ملی والیبال ایران فردا شب در مسابقه دوم خود به مصاف هلند خواهد رفت. این بدان معناست که سروقامتان ایرانی نزدیک به سه روز برای تقابل با هلند فرصت استراحت کردن داشتند اما در ادامه مسابقات هفته اول اوضاع هرگز برای تیم بهروز عطایی اینگونه پیش نخواهد رفت.

در حقیقت تیم ملی والیبال ایران باید در عرض 14 ساعت پس از تقابل با هلند به مصاف تیم‌های استرالیا و ژاپن برود. این یک دردسر بزرگ برای تیم ملی ایران محسوب می‌شود و البته باید به این نکته اشاره کرد که چنین چالشی برای سایر تیم‌ها نیز وجود دارد اما مسئله عجیب به برنامه ریزی فدراسیون جهانی والیبال یا همان FIVB بر می‌گردد. در واقع این سوال وجود دارد که چرا بین بازی اول و دوم فاصله زمانی نسبتاً زیادی وجود دارد اما در مسابقات بعدی به یک‌باره فرصت استراحت برای تیم‌ها به شکل عجیبی کاهش یافته است.

دیدگاه‌ها