کد خبر : 1828346 | 19 خرداد 1401 ساعت 15:12 | 7.5K بازدید | 1 دیدگاه

ملوان و مس؛ نیمکت لیگ برتری‌ها جوان‌تر می‌شود

ملوان با قهرمانی و مس با نایب قهرمانی در این فصل از بازی‌های لیگ یک به لیگ برتر صعود کردند و اکنون در حال تدارک برای حضور شایسته در بازی‌های لیگ برتر هستند.

ملوان و مس؛ نیمکت لیگ برتری‌ها جوان‌تر می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس خبرهای رسیده از انزلی و کرمان مدیران عامل دو باشگاه ملوان و مس قرارداد مازیار زارع و فرزاد حسین‌خانی را تمدید خواهند کرد و دو تیم با مربیانی که در دسته اول داشتند؛ وارد لیگ برتر خواهند شد. دو مربی بومی که در گذشته سال‌های سال بازیکنان ملوان و مس بودند و تماشاگران دو تیم از آنها خاطرات خوبی به یاد دارند. مازیار زارع در تیم ملوان بود که چهره شد و به سبب شوت‌های از راه دوری که می‌زد با سیروس قایقران فقید مقایسه شد و بعدها به تیم پرسپولیس و تیم ملی راه پیدا کرد و فرزاد حسین‌خانی هم سال‌ها پیراهن مس کرمان را برتن داشت و پاسخ منفی او به پیشنهاداتی که به دستش می‌رسید موجب شد تا از او به‌عنوان یکی وفادارترین بازیکنان تاریخ باشگاه مس یاد شود.  

ادامه حمایت پژمان نوری از مازیار زارع برای حضور روی نیکمت تیم در لیگ برتر بدیهی و محتمل به نظر می‌رسد و رفتاری غیر از این از مدیرعامل که همبازی سرمربی بوده انتظار نمی‌رود. فصل گذشته که تیم لیگ یک را با رتبه یازدهمی به پایان برد و خیلی‌ها به عملکرد مازیار زارع انتقاد کردند پژمان نوری قرارداد این مربی را تمدید کرد و گفت با توجه به تجربیاتی که مازیار زارع به‌دست آورده و هم‌چنین تقویت تیم در فصل پیش رو روزهای خوبی را پشت سر خواهیم گذاشت و در نهایت هم این اتفاق رخ داد و ملوان با قهرمانی در لیگ یک به لیگ برتر صعود کرد. فرزاد حسین‌خانی هم در مس از حاشیه امنیت خوبی برخوردار است. او حتی در فصلی که گذشت با تیم‌های لیگ برتری در جام حذفی اتفاقات خوبی را تجربه کرد که یکی از این اتفاقات خوب، شکست فولاد قهرمان سوپر جام بود و در مرحله نیمه نهایی هم در حالی در برابر نساجی شکست خورد که تا دقیقه 118 بازی با نتیجه مساوی بدون گل پیش رفت و در این دقیقه بود که تیم مازنی از روی نقطه پنالتی توسط حامد شیری به گل رسید و به فینال جام حذفی صعود کرد. شاید نیمکت تیم ملوان و مس در فصل پیش رو همانند تیم درون زمین تقویت شود اما دست نخواهد خورد و مازیار زارع و فرزاد حسین‌خانی به‌عنوان سرمربی ورود تازه‌ای به لیگ برتر خواهند داشت و با این ورود نیمکت تیم‌های لیگ برتری در فصل جدید جوان‌تر می‌شود.

دیدگاه‌ها