کد خبر : 1828384 | 19 خرداد 1401 ساعت 22:36 | 15.7K بازدید | 7 دیدگاه

گتوزو: والنسیای ترسناک گذشته را دوباره می‌سازم

گنارو گتوزو که امروز به‌عنوان سرمربی جدید والنسیا معرفی شد در اولین مصاحبه مطبوعاتی خود درباره اهدافش در باشگاه توضیحاتی ارائه کرد.

گتوزو: والنسیای ترسناک گذشته را دوباره می‌سازم

به گزارش "ورزش سه"، گنارو گتوزو امروز با امضای قراردادی 2ساله سکان هدایت والنسیا را به‌عهده گرفت. در اولین جلسه کنفرانس مطبوعاتی این مربی ایتالیایی در مستایا که حدود یک ساعت به طول انجامید، گتوزو درباره مسائل مختلف باشگاه و نگرانی‌های هواداران توضیحاتی ارائه داد.

گتوزو در ابتدای مصاحبه گفت که زبان اسپانیایی را به‌خوبی صحبت می‌کند و بیست سال است که در این کشور صاحب خانه است و گاه مدت‌های طولانی در اسپانیا سکونت داشته. ولی با این‌حال ترجیح می‌دهد در مصاحبه مطبوعاتی به زبان ایتالیایی صحبت کند و از مترجم کمک بگیرد چرا که می‌داند با سوال‌های دشواری روبه‌رو خواهد شد.

1720113

گتوزو در ادامه گفت در صحبت‌هایی که با لیم، رئیس باشگاه والنسیا، داشته با هیچ اجباری برای فروش بازیکنان فعلی مواجه نشده و چنین درخواستی هم نداشته. گتوزو گفت:" حتی من بازیکنانی را که شاید چندان موفق نبوده‌اند هم از همین اول در لیست فروش نمی‌گذارم و هر کس به تیم باور داشته باشد برای من قابل احترام است".

مهم ترین اظهارات گتوزو را در ادامه می‌خوانید:

پروژه پایدار در اسپانیا
من بیست سال است در اسپانیا، در ماربلا صاحب خانه هستم. من همیشه در این کشور احساس آرامش می‌کنم. از سبک زندگی اسپانیایی‌ها خوشم می‌آید. من قبلا هم 14 سال در یک باشگاه کار و زندگی کرده‌ام و حالا هم به‌دنبال یک پروژه پایدار در اسپانیا هستم.

بیماری گتوزو
من دوازده سال است به یک بیماری خودایمنی مبتلا هستم. به من گفته بودند نباید استرس تحمل کنم و نمی‌توانم ورزش کنم. به شایعات توجه نکنید. من می‌توانم به‌راحتی وظیفه‌ام را انجام دهم.

وضعیت مالی باشگاه
مدیریت باشگاه درباره وضعیت فعلی بازیکن ها با من صحبت کرده‌اند ولی نگفته‌اند که بازیکنانی باید به اجبار فروخته شوند.

والنسیایی که محبوب همه باشد
من والنسیای ترسناک سال‌های پیش را به‌ خاطر می‌آورم. من البته این شانس را نداشتم که مقابل والنسیا بازی کنم. ولی بازیکنانی مثل آلبلدا و آنگولو را به خاطر دارم. والنسیا تیمی با روحیه فوق‌العاده است و من به‌دنبال ساختن والنسیایی هستم که محبوب همه باشد و همه از دیدن بازی‌اش لذت ببریم.

دیدگاه‌ها