کد خبر : 1828386 | 19 خرداد 1401 ساعت 23:25 | 6.9K بازدید | 4 دیدگاه

جایزه‌ای دیگر برای فیل فودن؛ جوان اول فوتبال انگلیس

فیل فودن از طرف اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای انگلیس به‌عنوان بهترین فوتبالیست جوان سال انتخاب شد.

جایزه‌ای دیگر برای فیل فودن؛ جوان اول فوتبال انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، فیل فودن، ستاره جوان منچسترسیتی، از طرف اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای انگلیس (PFA) به‌عنوان بهترین بازیکن جوان سال انتخاب شد. فودن پیش از این هم موفق شده بود جایزه بهترین بازیکن جوان فصل را از سوی لیگ برتر جزیره دریافت کند. جایزه بهترین فوتبالیست جوان زن هم به لورن همپ رسید که در تیم زنان منچسترسیتی توپ می‌زند.

برندگان جوایز بهترین‌های سال که از سوی PFA اهدا می‌شود با رای فوتبالیست‌های شاغل و بازنشسته انتخاب می‌شوند. فیل فودن برای دومین سال است که موفق به کسب جایزه بهترین فوتبالیست جوان سال از این اتحادیه می‌شود.

فیل فودن که از بازیکنان محبوب پپ گواردیولا است در فصل گذشته برای سیتی در نقش‌های مختلفی به میدان رفت و در قهرمانی سیتزین‌ها نقش قابل توجهی داشت. از دیگر موفقیت‌هایی که فودن امسال با پیراهن سیتی تجربه کرد راه‌یابی به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان بود.

1720272

فیل فودن بعد از دریافت جایزه خود از اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای گفت:" این جایزه برایم افتخار بزرگی است. به خصوص حالا که دو سال پیاپی برنده آن می‌شوم. این نشان می‌دهد در طول یک سال موفق شده‌ام عملکرد کم فراز و نشیبی داشته باشم. از اینکه دوباره صاحب این جایزه شده‌ام واقعا خوشحالم".

ستاره ملی‌پوش انگلیسی در ادامه صحبت‌هایش گفت:" بهترین بازیکنان دنیا هدفی جز این ندارند که در طول فصل فراز و نشیب نداشته باشند و در بالاترین سطح، فوتبال بازی کنند. من هم سعی کردم به این هدف برسم و تا جای ممکن به تیمم کمک کنم. خودم از عملکردی که در طول سال داشتم کاملا راضی هستم. امیدوارم در آینده بتوانم جایزه اصلی یعنی جایزه بهترین فوتبالیست سال را به‌دست بیاورم. ولی تا آن زمان باید با قدم‌های کوچک به جلو حرکت کنم و دائم در مسیر بهبود باشم. من همیشه عاشق جوایز فردی بوده‌ام. نگاه کردن به این جوایز نشان می‌دهد که چه مسیری را طی کرده‌ام".

دیدگاه‌ها