کد خبر : 1828393 | 20 خرداد 1401 ساعت 00:47 | 29.5K بازدید | 34 دیدگاه

بیش از نصف تیم را لیورپولی‌ها تشکیل می‌دهند؛

تیم فصل لیگ‌برتر؛ غیبت سوال‌برانگیز سون

اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای (PFA) تیم منتخب فصل لیگ برتر را اعلام کرد که در این تیم یک جای خالی بزرگ دیده می شود.

تیم فصل لیگ‌برتر؛ غیبت سوال‌برانگیز سون

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر انگلیس در فصل 22-2021 پس از رقابت نزدیک لیورپول و سیتی برای کسب رتبه نخست، در نهایت با قهرمانی شاگردان پپ گواردیولا به پایان رسید. اتحادیه PFA ساعتی پیش برترین های این فصل را معرفی کرد.

بر اساس انتخاب اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای انگلیس صلاح به عنوان بهترین بازیکن لیگ جزیره انتخاب شد؛ این در حالی است که لیگ برتر انگلیس جایزه یاد شده را به کوین دی بروینه از تیم قهرمان اهدا کرده بود. فیل فودن، ستاره جوان منچسترسیتی نیز جایزه بهترین بازیکن جوان سال را از این اتحادیه دریافت کرد.

1720281

جوایز PFA هر ساله با رای‌‌گیری از فوتبالیست‌های شاغل و بازنشسته عضو اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای به بهترین‌های سال گذشته در فوتبال انگلیس اهدا می‌شود و یکی از مهمترین بخش های آن انتخاب تیم سال است. این تیم بر اساس آرای اعضا در فصل 22-2021 به شرح زیر انتخاب شده است:

آلیسون بکر (لیورپول)
کانسلو (سیتی) – رودریگر (چلسی) – فن دایک (لیورپول) – آرنولد (لیورپول)
سیلوا (سیتی) – تیاگو (لیورپول) – دی بروینه (سیتی)
مانه (لیورپول) – رونالدو (منچستر) – صلاح (لیورپول)

از نکات جالب توجه تیم منتخب فصل، حضور شش بازیکن از تیم لیورپول (نایب قهرمان) است. سیتی به عنوان قهرمان، سه نماینده در این تیم دارد و دو نفر دیگر تیم منتخب را بازیکنانی از چلسی (رودریگر) و یونایتد (رونالدو) تشکیل می دهند. البته بزرگترین غایب تیم سال، سون هیونگ مین، ستاره کره ای تاتنهام است که با وجود زدن 23 گل و 7 پاس گل جایی در این تیم ندارد. این غیبت سوال برانگیز را در حالی شاهد هستیم که ستاره تاتنهام برخلاف صلاح همه گل های خود در این فصل را در جریان بازی (بدون هیچ ضربه پنالتی) به ثمر رساند.

1715822

دیدگاه‌ها