کد خبر : 1828405 | 20 خرداد 1401 ساعت 10:25 | 39K بازدید | 11 دیدگاه

خشم هواداران یووه از دیبالا: تو یک دلقک خیانتکاری!

تصمیم پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی، برای پیوستن به اینتر چندان به مذاق هواداران یوونتوس خوش نیامده است.

خشم هواداران یووه از دیبالا: تو یک دلقک خیانتکاری!

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد دیبالا با باشگاه یوونتوس به پایان رسیده و این بازیکن از تاریخ 30 ژوئن می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به هر تیم دیگری ملحق شود.
بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی پیش از پایان فصل نیز از علاقه اینتر به جذب این بازیکن خبر داده بودند اما حالا او بیشتر از هر زمان دیگری به این باشگاه نزدیک شده و به نظر می‌رسد که طی چند روز آینده قراردادی را با اینتر به امضا برساند. 
این در حالی است که دیبالا در آخرین دیداری که در ورزشگاه آلیانز با پیراهن یوونتوس انجام داد بسیار اشک ریخت و هواداران این تیم نیز از جدایی او بسیار ناراحت شده و صحنه‌های احساسی را رقم زدند اما بسیاری از آنها همان شب از او خواستند که به اینتر ملحق نشود اما ظاهرا این درخواست‌ها تاثیری در تصمیم نهایی این بازیکن نداشته است. 

 

1714055


همین باعث شده که هواداران یووه حالا از دست این بازیکن به شدت خشمگین شده و این ناراحتی را در شبکه‌های اجتماعی ابراز کنند. 
بعضی از آنها با استفاده از فتوشاپ صورت یک دلقک را روی تصاویر دیبالا گذشته و بسیاری دیگر نیز مدعی شدند که اشک‌هایی که این بازیکن برای جدایی از یوونتوس ریخت واقعی نبوده و او را خیانتکار خطاب کردند. 
یکی از این هواداران حتی مدعی شد که دادن پیراهن ارزشمند شماره 10 به این بازیکن و همچنین اعطای بازوبند کاپیتانی یوونتوس به او بزرگترین اشتباه ممکن بوده و این ستاره آرژانتینی شایسته دریافت این حد از توجه نبوده است. 
به نظر می‌رسد که دیبالا با امضای قرارداد با اینتر بخش عمده‎‌ای از هوادارانش را از دست می‌دهد و دو بازی فصل آینده برابر یووه برای او دشوار خواهد بود.

دیدگاه‌ها