کد خبر : 1828420 | 20 خرداد 1401 ساعت 11:25 | 40.7K بازدید | 17 دیدگاه

تصمیم رئال عوض شد؛ مهاجم بی مهاجم!

رئال مادرید تصمیمی برای خرید بازیکنی برای خط حمله تیمش در پنجره تابستانی ندارد.

تصمیم رئال عوض شد؛ مهاجم بی مهاجم!

به گزارش "ورزش سه"، پاسخ منفی کیلیان امباپه به پیشنهاد رئال مادرید و امضای قرارداد جدید با پاری سن ژرمن باعث شد که بسیاری از برنامه‌های این باشگاه برای فصل آینده تغییر کند. 
بسیاری از منابع خبری و حتی مدیران رئال جذب امباپه را قطعی می‌دانستند و روی حضور او در این تیم حساب کرده بودند اما ناگهان همه چیز در لحظات آخر تغییر کرد و همین باعث شد که برنامه‌های رئال بهم بریزد. 
گفته می‌شد که این باشگاه به دنبال جذب بازیکنی به جای امباپه است و مهاجمانی مانند لیائو و گابریل ژسوس را نیز زیر نظر دارد اما حالا کوپه مدعی شده که این باشگاه هیچ تصمیمی برای جذب بازیکنی در خط حمله ندارد.

 

1717285


گفته می‌شود که مدیران رئال مادرید از عملکرد درخشان خط حمله این تیم در فصل گذشته که با قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان همراه شد راضی هستند و به همین دلیل تصمیم گرفته‌اند که بودجه‌ای را که در اختیار دارند برای تقویت سایر پست‌ها هزینه کنند. 
این در حالی است که احتمال جدایی لوکا یوویچ و ماریانو دیاز از این تیم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بسیار زیاد است و این ممکن است شرایط را برای رئال مادرید و کارلو آنچلوتی در طول فصل و در صورت مصدومیت بازیکنان دشوار کند، خصوصا که مسابقات جام جهانی 2022 قطر در اواسط فصل آینده برگزار شده و همین فشار روی بازیکنان را بیش از پیش افزایش می‌دهد. 
با این حال آنها امیدوار هستند که ادن هازارد روند رو به رشد چند هفته اخیر را حفظ کرده و بتواند فصل پیش رو به خط حمله این تیم اضافه شده و نقش مهمی را برای آنها ایفا کند.

دیدگاه‌ها