کد خبر : 1828430 | 20 خرداد 1401 ساعت 12:23 | 5.2K بازدید | 3 دیدگاه

امسال زیاد به آقای گلی فکر نمی کردم

کاظمی: ملوان از تیم های خوب لیگ برتر خواهد بود

حمید کاظمی گل منجر به قهرمانی ملوان را به نام خودش ثبت کرد.

کاظمی: ملوان از تیم های خوب لیگ برتر خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، حمید کاظمی آخرین گل تیمش در رقابتهای لیگ یک را به ثمر رساند و در نهایت قوهای سفید انزلی با قهرمانی فصل را به اتمام رساندند. وی در مورد این موضوع به خبرنگار ما گفت: من پیش بینی کرده بودم. سه هفته پیش بعد از اینکه صعود کردیم با کادرفنی صحبت کردم و گفتم ما قهرمان می شویم. شاهین را بردیم و یک امتیاز با مس کرمان اختلاف افتاد. بازی آخر هم با تمام توان رفتیم و بردیم و در نهایت قهرمان شدیم، مبارک هواداران ملوان باشد که بعد از ۳۲ سال قهرمانی را جشن گرفتند. 
او که گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند در این باره ادامه داد: این فصل را با گل شروع کردم و تمام تلاشم این بود که با گل هم تمام کنم. قسمت من این بود گل قهرمانی به نام من زده شود.
کاظمی که یازده گل در این فصل به ثمر رسانده است عنوان کرد: بیشتر تمرکزم روی این بود که قهرمان شویم و نشد آقای گل بشوم ولی قهرمانی برایم از همه چیز مهم تر بود.
بازیکن ملوان در مورد شادی های به خصوص انزلی چی ها بعد از قهرمانی توضیح داد: مردم انزلی نشان دادند می شود بدون دردسر خوشحالی های قشنگ کرد و پتانسیل فرهنگی این شهر را نشان دادند. باید اینجا می بودید تا ببینید چه شور و حالی وجود دارد. پیرمرد، پیرزن، زن، مرد، جوان همه با هم شادی کردند. جای شما خالی بود‌. انشاالله از این جشن ها باز هم ببینیم و مردم حداقل شادی را داشته باشند.
این بازیکن در مورد صعود ملوان بعد از هفت سال و اینکه می توانند تیم را در لیگ برتر حفظ کنند یا خیر توضیح داد: امیدوارم آقای نوری، مازیار زارع و پور رشید برنامه ریزی بکنند. فکر نمی کنم چندان وقتی هم داشته باشند، انشاالله بتوانیم یک تیم منسجم تر باشیم. ملوان از تیم های خوب لیگ برتر خواهد بود چون تیم ما حرف های زیادی برای گفتن دارد، قطعا تیم خوب و یکدستی خواهیم داشت.
کاظمی در مورد تبریک قهرمانی ملوان توسط مس کرمان نظرش را اینگونه بیان کرد: باشگاه ما هم به مس کرمان تبریک گفت. هیجان بسیار قشنگی تا لحظه آخر وجود داشت و همه مردم در استرس بودند در ورزشگاه همه می‌خواستند بدانند در بازی مس کرمان چه نتیجه ای رقم می خورد؟ امیدوارم از این قشنگی ها بیشتر بببینیم.
کاظمی یادآور شد: امیدوارم این شادی ها ادامه داشته باشد. باز هم می گویم  مبارک مردم انزلی باشد، انشاالله ملوان در لیگ برتر خوش بدرخشد. اگر من بودم انجام وظیفه می کنم اگر نبودم برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم.

دیدگاه‌ها