کد خبر : 1828459 | 20 خرداد 1401 ساعت 13:48 | 34.8K بازدید | 16 دیدگاه

آغاز مذاکرات بارسلونا با ستاره پرتغالی سیتی

مدیران بارسلونا به صورت جدی در تلاش هستند تا برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی سیتی، را به خدمت بگیرد.

آغاز مذاکرات بارسلونا با ستاره پرتغالی سیتی

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا و ژاوی هرناندز از مدت‌ها قبل علاقه زیادی به برناردو سیلوا داشته‌اند و نام این بازیکن در فهرست بازیکنان مورد نظر این مربی برای فصل آینده به چشم می‌خورد. 
فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، پیش از این خبر داده بود که این بازیکن پرتغالی اصلی‌ترین نامی است که ژاوی خواهان جذب او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی برای فصل آینده شده است. 
به همین دلیل مدیران این باشگاه تلاش‌های خود را برای جذب او آغاز کرده و روز پنج شنبه جلسه‌ای با ژرژ مندس برگزار کرده‌اند تا مذاکرات اولیه در این زمینه را انجام داده باشند. 

 

1693316


با این حال به نظر می‌رسد که کار بارسا برای جذب این بازیکن چندان آسان نیست و مشکلات مالی پیش‌روی این باشگاه کار را برای آنها سخت کرده است. به همین دلیل بسیاری باور دارند که جذب سیلوا در این تابستان تنها منوط به موفقیت بارسا در فروش فرانکی دی‌یونگ است. 
این بازیکن هلندی مورد توجه منچستریونایتد قرار گرفته و شرایط همکاری دوباره با اریک تن‌هاخ، سرمربی سابقش در آژاکس، را دارد اما چند روز قبل مدعی شد که دوست دارد به حضور در نوکمپ ادامه دهد و تصمیمی برای جدایی از بارسا ندارد. 
این می‌تواند کار جذب برناردو سیلوا را بسیار پیچیده کند اما با این حال بارسا آماده است تا با تکیه بر سود 235 میلیون پوندی از همکاری با اسپاتیفای و مذاکرات صورت گرفته با مدیر برنامه دی‌یونگ، پیشنهادش برای جذب این بازیکن را به مدیران سیتی ارائه کند.

دیدگاه‌ها