کد خبر : 1828466 | 20 خرداد 1401 ساعت 17:15 | 44.3K بازدید | 6 دیدگاه

رئال باعث تاخیر در اولین خرید تابستانی چلسی

انتقال جولز کُنده به چلسی تقریبا نهایی شده ولی اعلام خبر رسمی این انتقال به خاطر اورلین شوامنی به تاخیر افتاده است.

رئال باعث تاخیر در اولین خرید تابستانی چلسی

به گزارش "ورزش سه"، چلسی آنتونیو رودیگر، مدافع آلمانی خود را از دست داد و او راهی رئال شد ولی مدیران باشگاه لندنی از مدت ها پیش روی جولز کُنده برای جانشینی رودیگر حساب باز کرده بودند و هفته گذشته با سویا برای جذب این مدافع فرانسوی به توافق رسیدند. طبق ادعای دیلی میل، کُنده با 65 میلیون یورو به بازیکن جدید چلسی تبدیل خواهد شد و دو طرف به توافق نیز رسیده اند اما در راه این انتقال، رئال مادرید تاخیر ایجاد کرده است.

1706722

 

جاناتان کِبی، مدیر برنامه های کُنده و اورلین شوامنی است. دو ملی پوش فرانسوی که دوستی صمیمانه ای نیز دارند اما انتقال شوامنی به رئال که مراحل پایانی خود را طی می کند، باعث شده تا کُنده فعلا در انتظار بماند. شوامنی هفته گذشته با رئال به توافق رسید و سپس رئال با موناکو نیز توافق را نهایی کرد. حضور شوامنی در تیم ملی فرانسه باعث شده تا تست پزشکی نهایی او به تاخیر بیفتد و قرار است دوشنبه پس از بازی با کرواسی، انتقال او به رئال قطعی شود.

1705778

 

 کِبی انتقال شوامنی را در اولویت قرار داده و چلسی ابتدا باید منتظر نهایی شدن انتقال شوامنی بماند و سپس بتواند با مدیر برنامه های کُنده بر سر جزئیات باقیمانده به توافق برسد. همچنین گفته می شود سویا نیز تمایل دارد تا زمان پیدا کردن جانشین برای کُنده صبر کند و سپس مجوز جدایی او را صادر کند.

دیدگاه‌ها