کد خبر : 1828478 | 20 خرداد 1401 ساعت 16:11 | 15.4K بازدید | 2 دیدگاه

زمان خداحافظی جردن باروز از کشتی مشخص شد

کشتی‌گیر پرافتخار آمریکا اعلام کرد چه برای تیم ملی این کشور برای المپیک انتخاب شود یا نه بعد از المپیک پاریس از دنیای کشتی خداحافظی می‌کند.

زمان خداحافظی جردن باروز از کشتی مشخص شد

به گزارش "ورزش سه" به نقل از سایت فلورستلینگ، جردن باروز، کایل اسنایدر و دیوید تیلور دارندگان مدال طلای المپیک تیم کشتی آمریکا را برای مسابقات قهرمانی جهان در ماه سپتامبر در صربستان همراهی می‌کنند. هر پنج قهرمان المپیک با پیروزی در رقابت‌های انتخابی به تیم ملی راه یافتند. 

باروز، دارنده مدال طلا المپیک در لندن در سال ۲۰۱۲ تاریخ خداحافظی خود را از دنیای کشتی اعلام کرد و عنوان کرد بعد از المپیک پاریس بازنشسته خواهد شد. باروز ۳۳ ساله گفت که بعد از المپیک ۲۰۲۴ بازنشسته خواهد شد، خواه وارد تیم شود یا نه. فکر می کردم سال ۲۰۲۰ سال پایانی من خواهد بود ولی اتفاقات آنطور که من می‌خواستم تمام نشد.

سال گذشته، باروز اولین شکست خود را در کشتی انتخابی در ایالات متحده متحمل شد و توسط کایل دیک مغلوب شد و المپیک را از دست داد.  او از ۷۴ کیلوگرم به وزن ۷۹ کیلوگرم رسید و اولین عنوان جهانی خود را در وزن غیرالمپیکی به دست آورد. باروز گفت: من می‌خواهم یک دیدار دیگر با دیک داشته باشم و سپس یک مبارزه دیگر با زائوربک، دارنده مدال طلای المپیک روسیه.

در مسابقات جهانی سپتامبر امسال، باروز که هنوز ۷۹ کیلوگرم وزن دارد، برای شکستن رکورد آدلین گری و جان اسمیت تلاش می‌کند. هر کدام ۶ طلای جهانی و المپیک فعلا دارند و باروز امیدوار است به رکورد ۷ طلای جهانی و المپیک برسد.

نفرات انتخابی آمریکا برای رقابت‌های جهانی بلگراد در کشتی آزاد

۵۷ کیلوگرم توماس گیلمن
۶۱ کیلوگرم ست گراس
۶۵ کیلوگرم یانی دیاکومیهالیس
۷۰ کیلوگرم زین ردرفورد
۷۴ کیلوگرم کایل دیک
۷۹ کیلوگرم جردن باروز
۸۶ کیلوگرم دیوید تیلور
۹۲ کیلوگرم جیدن کاکس
۹۷ کیلوگرم کایل اسنایدر
۱۲۵ کیلوگرم هیدن زیلمر

 

دیدگاه‌ها