کد خبر : 1828486 | 20 خرداد 1401 ساعت 17:17 | 8.1K بازدید | 2 دیدگاه

باخت به ترکمنستان عجیب بود ولی ...

خدابنده‌لو: این مسابقات فدا شد تا تجربه کسب کنیم

هافبک با تجربه تیم امید ایران معتقد است که مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا مقدمه‌ای برای رسیدن به المپیک پاریس بوده است.

خدابنده‌لو: این مسابقات فدا شد تا تجربه کسب کنیم

به گزارش "ورزش سه"، محمد خدابنده‌لو هافبک تیم فوتبال امید ایران پس از بازگشت به ایران در گفتگو با خبرنگاران درباره نتایج کسب شده در ازبکستان که منجر به حذف تیم مهدی مهدوی کیا شد، گفت: نتوانستیم نتیجه خوبی بگیریم ولی از لحاظ فوتبالی سرتر از تیم‎‌های هم‌گروهمان بودیم. اما مهم تر از همه چیز نتیجه است که متاسفانه اتفاق نیفتاد.
او در مورد دلیل عدم نتیجه‌گیری تیم امید ایران بیان کرد: همه می‌دانند دلیلش چیست. یکی اینکه تیم ما جوان بود و هر گلی که خوردیم به خاطر اشتباهات انفرادی و بی تجربگی بود. فکر می‌کنم این مسابقات را فدا کردیم تا بازیکنان تجربه کسب کنند. اتفاق خوبی هم بود تا در بازی های مقدماتی المپیک این اشتباهات ایجاد نشود.
سوال بعدی از خدابنده لو این بود که آیا این تیم در مسابقات مقدماتی المپیک به نتیجه مورد نظرش می رسد یا خیر که او اینچنین پاسخ داد: اگر بخواهیم بگوییم صد در صد صعود می کنیم درست نیست. ولی این تیم پتانسیل زیادی دارد. بازی ها را دیدید. باخت به ترکمنستان عجیب بود ولی ما هم در این مسابقه و هم در دو دیدار دیگر برابر قطر و ازبکستان تیم برتر میدان بودیم. فوتبال است و پیش می‌آید. اگر این باخت ها را ندهیم نمی توانیم درس بگیریم. بدی ماجرا این بود که به ترکمنستان باختیم ولی فراموش نکنیم که آنها قطر را هم اذیت کردند و بازی مقابل ازبکستان هم تا دقیقه 75 بدون گل بود و با یک پنالتی باختند.

دیدگاه‌ها