کد خبر : 1828523 | 20 خرداد 1401 ساعت 21:10 | 54.8K بازدید | 2 دیدگاه

گلر آلمانی ساندرلند:

کرونا داشتم ولی مجبورم کردند بازی کنم

دروازه‌بان آلمانی‌ای از طرف بایرن مونیخ به صورت قرضی به ساندرلند واگذار شده می‌گوید این باشگاه انگلیسی با وجود ابتلایش به کرونا او را مجبور به بازی می‌کرد.

کرونا داشتم ولی مجبورم کردند بازی کنم

به گزارش "ورزش سه"، رون توربن هوفمان، دروازه‌بان آلمانی‌ای که به صورت قرضی از طرف بایرن مونیخ به باشگاه انگلیسی ساندرلند واگذار شده است در ادعایی شوکه‌کننده گفت باشگاه ساندرلند در اوج کرونا او را مجبور کرده بود با وجود ابتلا به ویروس کووید به میدان رفته و بازی کند.

هوفمان که سابقه بازی در تیم ملی جوانان آلمان را دارد فصل گذشته از طرف باشگاهش بایرن مونیخ به صورت قرضی به ساندرلند واگذار شد. او در طول فصل دوازده بازی با پیراهن تیم انگلیسی انجام داد اما در اواخر فصل جای خود را به آنتونی پترسون سنگربان جدید این تیم داد. ساندرلند در نهایت موفق شد به فینال پلی‌آف لیگ یک انگلیس راه یابد.

1720432

ادعایی که سنگربان آلمانی مطرح کرده سر و صدای زیادی در انگلیس و آلمان به پا کرده است. او اتهام سنگینی علیه باشگاه ساندرلند مطرح کرده و گفت باشگاه انگلیسی با اینکه می‌دانسته او همچنان به ویروس کرونا آلوده است مجبورش کرده وارد میدان شده و بازی کند.

هوفمان در مصاحبه با روزنامه آلمانی بیلد گفت:" من بعد از آنکه قرنطینه هفت روزه را پشت سر گذاشتم بلافاصله به میدان فرستاده شدم و درون دروازه ساندرلند ایستادم. یک تست سریع از من گرفتند که نتیجه‌اش مثبت شده بود. من مجبور بودم با وجود ابتلا به ویروس بازی کنم. حال بدنی‌ام خوب نبود ولی باشگاه به من می‌گفت سرسخت باش".

هوفمان در ماه فوریه به آلمان برمی‌گردد تا در کشورش آزمایش پزشکی بدهد. او اما دیگر به انگلیس برنمی‌گردد و ساندرلند هم جایش را به گلر دیگری می‌دهد و با او صعود می‌کند. قرارداد واگذاری قرضی هوفمان به ساندرلند در پایان فصل به پایان رسید. او تا یک سال دیگر با بایرن مونیخ قرارداد دارد و هنوز مشخص نیست او فصل آینده در چه تیمی بازی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها