کد خبر : 1828531 | 20 خرداد 1401 ساعت 22:03 | 14.2K بازدید | 3 دیدگاه

ساوت‌گیت: بازی بدون تماشاچی، مایه شرمساری انگلیس

گرت ساوت‌‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، در آستانه بازی فردای تیمش مقابل ایتالیا گفت بازی کردن در ورزشگاه خانگی تقریباً خالی برای انگلیس باعث شرمندگی است.

ساوت‌گیت: بازی بدون تماشاچی، مایه شرمساری انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس فردا در چارچوب لیگ ملتهای اروپا در حالی به مصاف ایتالیا می‌رود که به دلیل خشونت هواداران انگلیسی در فینال یورو2020 این بازی با حضور تعداد اندکی هوادار در استادیوم مولینکس ولورهمپتون برگزار خواهد شد.

سال گذشته در فینال رقابتهای یورو2020 که در استادیوم ومبلی شهر لندن برگزار شد تعداد زیادی از هواداران انگلیسی که بلیط فینال را در اختیار نداشتند برای ورود به استادیوم هجوم آورده و باعث آشوب در ومبلی شدند. یوفا متعاقب آن حادثه تیم ملی انگلیس را به برگزاری دو بازی در استادیوم بدون تماشاچی محکوم کرد. در نهایت یکی از این دو بازی از سوی یوفا به حالت تعلیق درآمد. شاگردان ساوت‌گیت در بازی فردا مقابل ایتالیا جریمه بازی بدون تماشاچی خود را پشت سر خواهند گذاشت. دیدار دو تیم در استادیوم مولینکس شهر ولورهمپتون برگزار خواهد شد.

طبق قوانین یوفا فردا تنها 3هزار هوادار انگلیسی می‌توانند برای تشویق تیم ملی کشورشان روی سکوهای استادیوم مولینکس حضور داشته باشند.

1720443

گرت ساوت‌گیت، سرمربی انگلیس، امروز در کنفرانس خبری پیش از بازی با ایتالیا گفت:" این برای انگلیس به عنوان یک کشور باعث شرمساری است. بعید می‌دانم خیلی از کسانی که آن مشکلات را درست کردند اصلا هوادار فوتبال باشند. ما در این باره به اندازه کافی صحبت کرده‌ایم. بعد از فینال پارسال که جریمه ما اعلام شده بود در این باره خیلی حرف زدیم".

سرمربی سه‌شیرها در ادامه گفت:" اکثریت قریب به اتفاق هوادارانی که هفته پیش برای تماشای دیدار با آلمان با ما به مونیخ سفر کرده بودند رفتاری عالی داشتند. من از آنها واقعا متشکرم چون خیلی‌ طور دیگری فکر می‌کردند ولی اکثریت قریب به اتفاق هواداران ما عالی بودند".

ساوت‌‌گیت با اشاره به اینکه همه بازیکنانش از نظر بدنی برای دیدار با ایتالیا آماده‌اند گفت:" به نظر من این بازی فرصت خوبی است تا چند نفر از بقیه بازیکنان ما به میدان بروند. این یک بازی در سطح اول دنیا است و نشانه‌ خوبی برای بازیکنها است که نشان می‌دهد کادر فنی آنقدر به آنها اعتماد داشته که در چنین بازی‌ای به میدان فرستاده شوند".

دیدگاه‌ها