کد خبر : 1828537 | 20 خرداد 1401 ساعت 22:51 | 30.4K بازدید | 2 دیدگاه

لوئیس فن‌خال

در هلند نژادپرستی نیست؛ گولیت «چرند» می‌گوید

لوئیس فن‌خال، سرمربی هلند، ادعاهای رود گولیت درباره وجود نژادپرستی در تیم ملی این کشور را تکذیب کرده و آنها را «چرند» خواند.

در هلند نژادپرستی نیست؛ گولیت «چرند» می‌گوید

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس فن‌خال، سرمربی تیم ملی هلند، اظهارات اخیر اسطوره فوتبال این کشور، رود گولیت، درباره نژادپرستی در تیم ملی این کشور را تکذیب کرده و گفت حرفهای گولیت در این باره «چرند» بوده است.

1720452

رود گولیت اخیرا ادعا کرده بود که در تیم ملی هلند به مربیان تیره‌‌پوست بها داده نمی‌شود. او مدعی شد این دسته از مربیان در تیم ملی هلند تنها می‌توانند در رده دستیار به کار گرفته شوند و حتی در جلسات تمرینی اجازه هدایت تمرین به آنها داده نمی‌شود.

اما فن‌خال‌، ادعاهای گولیت را به شدت تکذیب کرده و ضمن «چرند» خواندن آنها گفت رود گولیت نمی‌داند درباره چه چیزی صحبت می‌کند. این تندترین واکنشی است که تا کنون به صحبتهای جنجالی گولیت نشان داده شده. اسطوره فوتبال هلند علاوه بر تیم ملی کشورش سابقه درخشش با پیراهن میلان و چلسی را در کارنامه دارد.

1720453

فن‌‌خال در کنفرانس خبری دیدار فردای هلند مقابل لهستان، در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره ادعاهای رود گولیت گفت:" برای من خیلی عجیب است که گولیت از خانه‌اش در آمستردام یا ایتالیا می‌بیند که فلان مربی تیم را تمرین می‌دهد یا نه. این حرفها چرند است. دستیار من ادگار داویدز همین هفته تیم را تمرین داد. تمرینی که به تمرین خشک ایتالیایی معروف است. من نمی‌خواستم بازیکنانم از نظر بدنی تحت فشار زیاد قرار بگیرند. داویدز که مدت زیادی در سری آ بازی کرده با این نوع تمرین به خوبی آشنا است و خیلی بهتر از من می‌تواند چنین تمرینی را برگزار کند".

سرمربی هلند در ادامه صحبتهایش گفت:" هر کس می‌تواند در خانه‌اش بنشیند و حرف بزند. من به این حرفها کاری ندارم ولی وقتی کسی درباره سرمربی تیم ملی صحبت کند من نظرم را در این باره خواهم گفت". 

دیدگاه‌ها