کد خبر : 1828571 | 21 خرداد 1401 ساعت 10:56 | 68.4K بازدید | 16 دیدگاه

نبود دستگاه تهویه هوا عامل عصبانیت سرمربی الجزایر

خشم بلماضی: من برابر ایران بازی نمی‌کنم!

جمال بلماضی سرمربی تیم ملی الجزایر روز گذشته و به دلیل حواشی سفر این تیم به قطر، اعلام کرده بود برابر ایران به میدان نمی‌رود.

خشم بلماضی: من برابر ایران بازی نمی‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، سفر تیم ملی الجزایر به قطر با اتفاقات و حواشی زیادی همراه شده است به نحوی که منابع موثق از فدراسیون فوتبال الجزایر فاش کردند که جمال بلماضی سرمربی این تیم برای لحظاتی و بر اثر عصبانیت اعلام کرده بود که برابر تیم ملی ایران به میدان نمی رود.

وب سایت الجزایری اوراس دلیل این تصمیم را اینگونه اعلام کرده که بلماضی به دلیل نبود دستگاه تهویه هوا در استادیوم محل برگزاری این مسابقه عصبانی شده و تهدید کرده است که اگر این دیدار در ورزشگاه مناسبی برگزار نشود، از برگزاری بازی با ایران جلوگیری به عمل می آورد. 

این وب سایت الجزایری به نقل از منابع موثق خود نوشت که تیم الجزایر در بدو ورود به فرودگاه بین المللی دوحه برای دقایقی طولانی معطل شده است چرا که هیچ دستگاه اتوبوسی جهت رساندن آنها به محل اقامت کاروان تیم ملی وجود نداشته و بازیکنان و کادرفنی داخل محوطه فرودگاه سرگردان بوده اند.

عدم برنامه ریزی مناسب باعث خشم بلماضی شده است. وب سایت اوراس نوشت که سرمربی تیم ملی الجزایر روز گذشته و در دوحه اعلام کرده که هنوز نمی داند بازیکنانش قرار است کجا تمرین کنند یا حتی ورزشگاه محل برگزاری مسابقه با ایران مشخص نیست و او نمی داند در کجا باید به مصاف حریف خود برود.

از دیگر اتفاقات عجیب پیرامون سفر تیم ملی الجزایر به قطر می توان به گرفتاری سه نفر از اعضای تیم ملی این کشور در تانزانیا اشاره کرد. الجزایر چند روز پیش و در دیداری از مرحله مقدماتی جام ملت های آفریقا در تانزانیا به مصاف تیم ملی این کشور رفت و با 2 گل به پیروزی رسید.

اما فدراسیون فوتبال این کشور فراموش کرد که برای سه نفر از اعضای تیم ویزای سفر به قطر را تهیه کند. طبق اعلام رسانه های الجزایری، این موضوع مربوط به عکاس تیم، مسئول تجهیزات و یکی از اعضای امنیتی الجزایر است که همچنان در دارالسلام تانزانیا گیر افتاده اند.

بر اساس آنچه منابع الجزایری فاش کردند، اتفاقات فرودگاه بین‌المللی دوحه و سوءمدیریت فدراسیون فوتبال الجزایر، خشم جمال بلماضی را برانگیخت به نحوی که او اعلام کرد اگر این دیدار در ورزشگاه مناسبی برگزار نشود، از برگزاری دیدار با ایران خودداری خواهد کرد.

این همان چیزی است که مورد توجه ایران هم بوده و مسئولان تیم ملی مکرر از قطر درخواست جابجایی زمین بازی و انجام مسابقه در ورزشگاهی با دستگاه تهویه قوی داشته‌اند که حالا با تهدید بلماضی این درخواست با قوت بیشتری پیگیری خواهد شد.

دیدگاه‌ها