کد خبر : 1828574 | 21 خرداد 1401 ساعت 11:04 | 4.7K بازدید | 1 دیدگاه

برای حضور قدرتمندانه شاگردان سانچز در جام جهانی؛

السد فصل جدید را بدون 15 بازیکن آغاز می‌کند

قهرمان لیگ ستارگان قطر با توجه به حضور 15 بازیکن در اردوی تیم ملی قطر شرایط بسیار دشواری برای آماده‌سازی در پیش دارد.

السد فصل جدید را بدون 15 بازیکن آغاز می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد مسئولان فدراسیون قطر تصمیم خودشان را گرفته‌اند و قرار است تیم ملی این کشور که زیر نظر فیلیکس سانچز پس از قهرمانی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا با انگیزه و روحیه خوبی آماده حضور در جام جهانی می‌شود، تا شروع این رقابت‌ها که به میزبانی قطر برگزار خواهد شد، در اردو به سر ببرد.
این روزها اردوی تیم ملی قطر در ماریبای اسپانیا در حال پیگیری است و این در شرایطی است که 15 بازیکن تیم فوتبال السد در این اردو حضور دارند و همین موضوع آماده‌سازی این تیم را برای حضور در رقابت‌های لیگ با چالش بزرگی مواجه کرده است.
در این بین مشکل دیگری که این چالش را برای السد سخت‌تر می کند هم عدم انتخاب جانشین گارسیا است که پس از جدایی ژاوی علی‌رغم قهرمانی در لیگ ستارگان نتایجی ضعیفی در لیگ قهرمانان آسیا کسب کرد.
چند روز بیشتر تا آغاز اردوهای آماده‌سازی لیگ قطر باقی نمانده و حالا با توجه به اینکه 15 بازیکن السد در اردوی تیم ملی در ماریبا هستند، مدیران باشگاه تمرکز خود را بر نباختن در هفت بازی ابتدایی لیگ گذاشته‌اند تا پس از برگزاری بازی‌های جام جهانی با تمامی نفرات، آماده حضور در رقابت‌های لیگ ستارگان شوند. البته آنها در این بین چالش بزرگ‌تری نیز در پیش دارند و آن هم اینکه باید سرمربی تیم هر چه زودتر انتخاب و معرفی شود تا با بازیکنانی که در اختیار دارد، السد را آماده حضور در لیگ کند.

دیدگاه‌ها