کد خبر : 1828587 | 21 خرداد 1401 ساعت 11:56 | 37.4K بازدید | 8 دیدگاه

ترکیب متفاوت الجزایر مقابل شاگردان اسکوچیچ

رسانه‌های الجزایری از ترکیب متفاوت تیم ملی این کشور برابر ایران در دیدار فردا شب خبر دادند.

ترکیب متفاوت الجزایر مقابل شاگردان اسکوچیچ

به گزارش "ورزش سه"، تیم های ملی فوتبال ایران و الجزایر فردا شب و از ساعت 22:30 به وقت تهران در استادیوم باشگاه القطر دوحه در دیداری دوستانه به مصاف هم خواهند رفت.

الجزایر که با چند ترکیب متفاوت و طی روزهای گذشته در مسابقات مختلفی حاضر شده، فردا شب نیز با ترکیب جدیدی به دیدار با تیم ملی ایران خواهد رفت.

روزنامه العربی الجدید به نقل از منابع خود نوشت که جمال بلماضی برای دیدار با ایران، با ترکیبی متفاوت نسبت به دو دیدار گذشته مقابل اوگاندا و تانزانیا از مرحله مقدماتی جام ملت های آفریقا 2023 به میدان می رود. دو دیداری که با پیروزی الجزایری ها به پایان رسید.

براساس اطلاعات به دست آمده، بلماضی قصد دارد با بازیکنان جدیدی پای به زمین مسابقه بگذارد. آنتونی ماندریا درون دروازه این تیم قرار خواهد گرفت، حکیم زدادکة و یانیس هاماچه مدافعان کناری حریف ایران خواهند بود. محمدامین توگای و احمد توبة نیز در قلب خط دفاعی بازی خواهند کرد.

بلماضی تلاش خواهد کرد تا از سه بازیکن جدید در خط میانی استفاده کند. آدم زرقان، هشام بوداوی و عبد القهار قادری سه بازیکنی هستند که مقابل ایران به میدان می روند تا راميز زروقی و اسماعيل بن ناصر مشغول استراحت شوند.

انتظار می رود که رشید غزال و بلال براهیمی در دو سمت راست و چپ به عنوان وینگرهای تهاجمی بازی کنند. در خط حمله، گزینه های زیادی پیش روی بلماضی است. اما شانس بازی کردن محمد الأمين عمورة جوان نسبت به بلال عمرانی و رياض بن عياد بیشتر است.

دیدگاه‌ها