کد خبر : 1828634 | 21 خرداد 1401 ساعت 15:44 | 26.1K بازدید | 5 دیدگاه

خبرنگار الجزایری: این، تیم اصلی ما است

ستاره میلان مقابل ایران بازی می‌کند

یک روزنامه‌نگار الجزایری در گفت‌و‌گو با "ورزش سه" تاکید کرد این تیم با نفرات اصلی مقابل ایران حضور پیدا می‌کند.

ستاره میلان مقابل ایران بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران یک‌شنبه شب اولین بازی تدارکاتی خود در مسیر منتهی به جام جهانی قطر را در دوحه مقابل تیم ملی الجزایر برگزار می‌کند. درباره این مسابقه شایعاتی مطرح شده که تیم الجزایر بازیکنان اصلی خود را مقابل ایران بازی نخواهد داد.
در چنین فضایی مسئولان فدراسیون فوتبال عدم حضور نفرات اصلی الجزایر مقابل ایران را تکذیب و اعلام کردند در قرارداد ذکر شده که دو تیم باید با نفرات اصلی به میدان بروند. مساله‌ای که به این شایعه دامن زده غیبت ریاض محرز ستاره مطرح منچسترسیتی به دلیل مصدومیت است اما حالا به نظر می‌رسد به غیر از چند بازیکن اصلی، سایر بازیکنان الجزایر در مسابقه یکشنبه شب حضور خواهند داشت.
برای پیگیری آخرین وضعیت نفرات تیم ملی الجزایر با معاک مختار بوحرکات روزنامه‌نگار الجزایری گفت‌و‌گویی کوتاه انجام دادیم. بوحرکات درباره این شایعه که الجزایر با بازیکنان اصلی مقابل ایران به زمین نخواهد رفت به "ورزش سه" گفت:‌ «تیمی که به دوحه سفر کرده، تیم اصلی الجزایر است که فقط 3، 4 بازیکن را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.»
او ادامه داد: «تیم الجزایر هفته پیش در روزهای یک‌شنبه و سه‌شنبه دو بازی در مقدماتی جام ملت‌های آفریقا برگزار کرد و با توجه به مصدومیتی که برخی نفرات داشتند،‌ طبیعی است که سرمربی به‌خاطر این فشردگی به 3، 4 بازیکن استراحت بدهد. به غیر از ریاض محرز ستاره منچسترسیتی که مصدوم است،  اسلام سلیمانی، عیسی مندی و بولهی هم مصدومیت جزیی دارند و کادرفنی به آنها استراحت داده است. سایر نفرات در تیم هستند و مقابل ایران بازی می‌کنند.»
بوحرکات صحبت‌های خود را این‌گونه به پایان برد: «بلایلی و بن‌ناصر ستاره میلان هم در این بازی حضور دارند و فکر می‌کنم مسابقه جذابی را شاهد باشیم.»

دیدگاه‌ها