کد خبر : 1828604 | 21 خرداد 1401 ساعت 13:02 | 15.1K بازدید | 16 دیدگاه

با تصمیم کمیته فنی فدراسیون فوتبال؛

انتخاب مرفاوی به عنوان سرمربی جوانان ایران

کمیته فنی فدراسیون فوتبال صمد مرفاوی را به منظور هدایت تیم ملی فوتبال جوانان ایران انتخاب کرد.

انتخاب مرفاوی به عنوان سرمربی جوانان ایران

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره و پس از مدت‌ها انتظار سرمربی تیم ملی جوانان انتخاب شد. پس از استعفای داوود مهابادی، در ماه‌های گذشته تیم ملی بدون سرمربی بود تا بالاخره کمیته فنی فدراسیون فوتبال که از صبح امروز در محل این فدراسیون تشکیل جلسه دادند، در نهایت صمد مرفاوی را به‌عنوان سرمربی جدید تیم ملی جوانان انتخاب کردند.

سایت رسمی فدراسیون فوتبال درباره انتخاب مرفاوی اینطور نوشته است:« اعضای کمیته فنی پس از بررسی شرایط، سوابق و برنامه‌های 10 گزینه مورد نظر به‌منظور هدایت تیم ملی جوانان صمد مرفاوی مربی باسابقه فوتبال ایران و سرمربی اسبق باشگاه‌های استقلال، پیکان و صبای قم را به‌عنوان سرمربی تیم ملی جوانان انتخاب کردند»

اما در مورد این انتخاب اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال نکته جالبی نیز نهفته است و آن هم اینکه باید انتخاب مرفاوی به تصویب اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال نیز برسد.

مجید نامجو مطلق، امیرحسین پیروانی و صمد مرفاوی سه گزینه نهایی کمیته فنی فدراسیون فوتبل بودند که سرانجام از میان آنها صمد مرفاوی مربی سابق استقلال این مسئولیت را عهده دار شد.

صمد مرفاوی که از مربیان باسابقه فوتبال ایران است، سابقه هدایت تیم‌هایی مانند استقلال، مس کرمان، صبای قم و پیکان را در کارنامه دارد. طی سال‌های اخیر مرفاوی به‌عنوان مدیر فنی در نساجی و دستیار در استقلال فعالیت داشته است.

مرفاوی که در سال 1991 به‌عنوان سومین بازیکن برتر آسیا انتخاب شد، سال‌های درخشانی را در پیراهن استقلال سپری کرد و اکنون پس از 6 سال دوری از صندلی شماره یک نیمکت تیم‌های مختلف، سکاندار هدایت تیم ملی جوانان شده است.

1720555

 

دیدگاه‌ها