کد خبر : 1828679 | 21 خرداد 1401 ساعت 19:40 | 29.1K بازدید | 3 دیدگاه

تردید در دل پل پوگبا؛

ستاره فرانسوی منتظر سرنوشت زیدان خواهد ماند

پل پوگبا، هافبک سابق و فرانسوی منچستریونایتد ممکن است روند انتقال به یوونتوس را متوقف سازد.

ستاره فرانسوی منتظر سرنوشت زیدان خواهد ماند

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد پل پوگبا با باشگاه منچستریونایتد در پایان فصل جاری به اتمام رسید و این هافبک فرانسوی بعد از 6 سال بازی در اولدترافورد از این باشگاه جدا شد. به نظر می‌رسید پل پوگبا با یوونتوس برای بازگشت به تورین به توافق رسیده و حتی برخی منابع خبر از برگزاری مرحله اول تست پزشکی این بازیکن داده بودند، اما حالا اوضاع تغییر کرده و او ممکن است شاگرد زین الدین زیدان در پاریس شود.

1718892

RMC امروز مدعی شد پل پوگبای 29 ساله می‌تواند نظر خود را تغییر داده و انتقال به پاری‌سن ژرمن را در دستور کار خود قرار دهد. در حقیقت دلیل در انتظار خبر رفتن پوگبا به یوونتوس است که این بازیکن منتظر شده ببیند آیا زین الدین زیدان به‌عنوان سرمربی جدید پاری‌سن ژرمن منصوب می‌شود یا خیر.

زیدان در روزهای حضور روی نیمکت رئال مادرید بارها خود را خواهان توافق با پل پوگبا نشان داد و پیوستن او به پاری‌سن ژرمن می‌تواند باعث تغییر نظر این ستاره فرانسوی و باتجربه شود. البته پل پوگبا مذاکرات فراوانی با یوونتوس انجام داده و به توافق نیز دست یافته است. همچنین به نظر می‌رسد شرایط برای عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بارسلونا نیز همین‌گونه است و او نیز منتظر شده اول تکلیف نیمکت پاریس و حضور احتمالی زین الدین زیدان در این باشگاه قطعی شود.

دیدگاه‌ها