کد خبر : 1828702 | 21 خرداد 1401 ساعت 23:40 | 30.3K بازدید | 6 دیدگاه

هافبک بارسا گزینه اول فهرست خرید تن‌هاخ نیست

روزنامه میرر مدعی شد فرانکی دی‌یونگ، هافبک هلندی بارسلونا، گزینه اول فهرست خرید منچستریونایتد نیست؛ اما انتقال او به یونایتد امسال تابستان انجام خواهد شد.

هافبک بارسا گزینه اول فهرست خرید تن‌هاخ نیست

به گزارش "ورزش سه"،  درحالیکه در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره انتقال فرانکی دی‌یونگ، هافبک هلندی بارسلونا، به منچستریونایتد مطرح شده و در تازه‌ترین گزارشها ادعا شده که بارسا پیشنهاد اولیه شیاطین سرخ را رد کرده، روزنامه انگلیسی میرر می‌گوید این انتقال دیر و زود دارد ولی در نهایت انجام خواهد شد.

1712773
دی‌یونگ هم سابقه بازی در آژاکس با هدایت تن‌هاخ را داشته است

اما ادعای جالب دیگری که میرر مطرح کرده این است که بر خلاف انتظار، دی‌یونگ در صدر فهرست خرید اریک تن‌هاخ، سرمربی جدید یونایتد قرار ندارد بلکه سرمربی هلندی، آنتونی، وینگر آژاکس را به عنوان مهمترین خرید امسال به باشگاه معرفی کرده است.

بعد از فصل ناکامی که یونایتد پشت سر گذاشت انتظار می‌رود تن‌هاخ تغییر و تحولاتی عمده در تیم بوجود بیاورد. یونایتد تا این لحظه با چند بازیکن خود از جمله پل پوگبا، لی گرنت، ادینسون کاوانی، جسی لینگارد و خوان ماتا خداحافظی کرده و فیل جونز و نمانیا ماتیچ هم به زودی اولدترافورد را ترک خواهند کرد. جای خالی این بازیکنان باید با مهره‌های مد نظر تن‌هاخ پر شود.

با اینکه بسیاری معتقدند فرانکی دی‌یونگ در صدر لیست خرید سرمربی هلندی قرار داشته باشد، میرر می‌گوید نام ستاره دیگری در صدر این فهرست قرار گرفته است: آنتونی، وینگر آژاکس آمستردام.

1720670
آنتونی در آژاکسِ تن‌هاخ نقش مهمی داشت و از مهمترین ابزارهای موفقیت او در این تیم بود

آنتونی در زمان حضور تن‌هاخ روی نیمکت آژاکس بازیکن او بوده و قهرمانی‌های پیاپی در اردیویسیه را با او تجربه کرده است. آنتونی برزیلی است و تا این لحظه 9 بازی ملی در کارنامه دارد. او در المپیک توکیو بازیکن تیم ملی المپیک کشورش بود و در کسب مدال طلا برای برزیل نقش داشت. آنتونی در فصل گذشته برای آژاکس 12 گل به ثمر رسانده و 10 پاس گل داد. درحالیکه سه سال از قرارداد او با آژاکس باقی مانده‌، ترنسفرمارکت ارزش این بازیکن 22ساله را 35 میلیون یورو ارزیابی کرده است.

دیدگاه‌ها