کد خبر : 1828704 | 22 خرداد 1401 ساعت 00:10 | 24.3K بازدید | 6 دیدگاه

لژیونر ژاپنی لیورپول مشتری دارد؛ تصمیم با کلوپ است

موناکو برای حضور هر چه قوی‌تر در فصل آینده چمپیونزلیگ، بازیکن ژاپنی لیورپول، تاکومی مینامینو را هدف گرفته است.

لژیونر ژاپنی لیورپول مشتری دارد؛ تصمیم با کلوپ است

به گزارش "ورزش سه"، موناکو در فصلی که گذشت موفق شد با کسب مقام سوم لیگ فرانسه جواز حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را به‌دست بیاورد. بازگشت به چمپیونزلیگ، مدیران باشگاه فرانسوی را بر آن داشته که بر تلاشهای خود برای تقویت هر چه بیشتر ترکیب تیم بیفزایند. اما فصل نقل و انتقالات تابستانی برای این تیم هنوز خوب آغاز نشده چرا که موناکو بزرگترین ستاره خود شوامنی را به رئال مادرید واگذار کرد.

1720678

اما این انتقال بزرگ شاید در نهایت به سود موناکو تمام شود. چرا که رقم بالای قرارداد شوامنی می‌تواند به موناکو برای جذب چندین مهره مد نظر کادر فنی کمک کند. رسانه فرانسوی le10sport مهمترین مهره‌ای که در حال حاضر مد نظر موناکو قرار گرفته را مینامینو، ستاره ژاپنی لیورپول می‌داند.

کادر فنی موناکو در وهله اول به دنبال ساختن یک خط حمله زهردار است. رسانه فرانسوی به نقل از منابع خود مدعی شد هدف اول موناکو در این راستا جذب تاکومی مینامینو است.

مینامینو در لیورپول دوران پر فراز و نشیبی داشته. با اینکه در اوایل حضور او یورگن کلوپ علاقه زیادی به این مهاجم ژاپنی ابراز می‌کرد ولی رقابت سنگین در خط حمله مرسی‌ساید، و جدال با ستاره‌هایی مثل صلاح، دیگو ژوتا، سادیو مانه و لوئیس دیاز، کار را برای این ستاره ژاپنی دشوار کرده بود.

با توجه به اینکه مینامینو خود را در حاشیه ترکیب اصلی لیورپول می‌بیند و برای اینکه شانس بالاتری برای فیکس شدن در ترکیب تیم ملی ژاپن در جام جهانی داشته باشد نیاز به حضور ثابت در بازی‌های باشگاهی دارد، می‌توان تصور کرد که او با ترک لیورپول موافق باشد. باشگاه انگلیسی هم با توجه به خط حمله پرستاره‌اش و برنامه‌های دیگری که امسال تابستان برای جذب چند مهاجم آماده و از جمله نونز از بنفیکا دارد، بعید است با این انتقال مخالفت کند.

این روزنامه فرانسوی مدعی شد رقم مد نظر موناکو که به زودی به لیورپول پیشنهاد خواهد شد چیزی بین 15 تا 20 میلیون یورو خواهد بود.

دیدگاه‌ها