کد خبر : 1828740 | 22 خرداد 1401 ساعت 10:41 | 6.1K بازدید | 10 دیدگاه

مگوایر: با همین سبک به نیمه نهایی جام جهانی رسیدیم

هری مگوایر، مدافع تیم ملی انگلیس، از سبک بازی گرت ساوت‌گیت دفاع کرد.

مگوایر: با همین سبک به نیمه نهایی جام جهانی رسیدیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس شب گذشته در چارچوب مرحله گروهی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا به مصاف ایتالیا رفت و با تساوی بدون گل برابر این تیم متوقف شد.
به این ترتیب انگلیس با کسب دو تساوی و تنها دو امتیاز در رده آخر جدول رده‌بندی قرار گرفته و عملکردی که آنها در این بازی از خود به نمایش گذاشتند نیز واکنش‌ها و انتقاداتی را به همراه داشته است.
بسیاری از سبک بازی این تیم که باعث شده آنها در سه بازی متوالی قادر به کسب حتی یک پیروزی نباشند و تنها یک گل توسط هری کین از روی نقطه پنالتی به ثمر برسانند انتقاد کرده‌اند. 
مگوایر پس از بازی شب گذشته برابر ایتالیا به رادیو بی بی سی گفت:« رکورد ساوت‌گیت در طول چهار سال گذشته همه چیز را نشان می‌دهد. وقتی شما در بالاترین سطح بازی می‌کنید، باید با فشار و انتقادهایی که در هر بازی بدون پیروزی انجام می‌شود نیز روبرو شوید و بدانید که این انتقادها همیشه وجود دارند.»

 

1720443


او در پاسخ به سوالی درباره سبک بازی ساوت‌گیت اظهار داشت:«ما در چند بازی گذشته نتوانستیم به اندازه کافی گل بزنیم اما نباید فراموش کنیم که با همین سبک بازی به نیمه نهایی جام جهانی راه پیدا کردیم و قهرمانی یورو را تنها در ضربات پنالتی از دست دادیم، آن هم در خاک کشور خودمان که می‌توانست اتفاق بسیار ویژه‌ای برای ما باشد.»
این مدافع انگلیسی با اشاره به انتقادهای صورت گرفته اضافه کرد:« اجازه دهید فوتبال همه چیز را نشان دهد. ما تمام تلاش خودمان را برای پیشرفت می‌کنیم. ما نشان دادیم که باید در بعضی پست‌ها پیشرفت کنیم و اگر بخواهیم قهرمان جام جهانی شویم باید پیشرفت بسیاری داشته باشیم. ما استاندارد بالایی از خودمان نشان دادیم و هدف بعدی ما بالا بردن جام قهرمانی است.»

دیدگاه‌ها