کد خبر : 1828730 | 22 خرداد 1401 ساعت 09:36 | 5.8K بازدید | 3 دیدگاه

ساوت‌گیت: بیش از حد به هری کین وابسته‌ هستیم

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، از وابستگی بیش از حد تیمش به هری کین در زمینه گلزنی ابراز نگرانی کرد.

ساوت‌گیت: بیش از حد به هری کین وابسته‌ هستیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس شب گذشته در چارچوب مرحله گروهی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا به مصاف ایتالیا رفت و با تساوی بدون گل برابر این تیم متوقف شد. 
انگلیس نتوانسته نتایج خوبی در این رقابت‌ها بگیرد و با کسب دو تساوی و تنها دو امتیاز در رده آخر جدول گروهش قرار گرفته است، این یعنی آنها سال آینده در این رقابت‌ها حضور نداشته و به دسته دوم لیگ ملت‌ها سقوط می‌کنند.
ساوت‌گیت پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« ما می‌خواهیم همیشه برنده باشیم و از این که نتوانستیم ببریم ناراحت و ناامید هستیم. ما دو یا سه شانس بسیار خوب داشتیم که باید استفاده می‌کردیم. برابر تیم‌های درجه یک شانس‌ها زیادی به دست نمی‌آید.»
او با انتقاد از ضعف تیمش در زمینه گلزنی اظهار داشت:« ما دوست داشتیم که از مالکیت توپی که در اختیار داشتیم، فرصت‌های بیشتری را خلق می‌کردیم. ما در حال حاضر تا حد بسیار زیادی به هری کین و رحیم استرلینگ وابسته هستیم و این موضوع باعث نگرانی است.»

 

1719656


این مربی انگلیسی در پاسخ به سوالی درباره عملکرد جک گریلیش اضافه کرد:« باید به همان حرفی که درباره تمامی بازیکنان هجومی این تیم زدم برگردم. اگر قصد داریم به عنوان یک تیم پیشرفت کنیم، ما باید عملکرد خودمان را در این پست تا حد زیادی بهبود ببخشیم.»
به نظر می‌رسد که غیبت هری کین در ترکیب سه شیرها می‌تواند دردسری جدی برای این تیم در دیدارهای حساس و مهم رقم بزند. 
ساوت‌گیت در این باره ادامه داد:« نگرانی ما اینجاست که اگر او به هر دلیلی در تیم حضور نداشته باشد، ما به مشکل جدی می‌خوریم. اما هر تیمی به بهترین بازیکنانش تکیه دارد. کار فرانسه شب گذشته تمام شده بود اما کیلیان امباپه به دادش رسید. رکورد گلزنی کاپیتان ما خارق العاده است اما ما باید این بار را تقسیم کنیم.»

دیدگاه‌ها