کد خبر : 1828753 | 22 خرداد 1401 ساعت 11:29 | 6.2K بازدید | 2 دیدگاه

اسفندیار: مقابل استرالیا محکوم به پیروزی بودیم

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: محکوم به برد برابر استرالیا بودیم و توانستیم این بازی را ببریم تا شرایط تیم بهتر شود.

اسفندیار: مقابل استرالیا محکوم به پیروزی بودیم

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین اسفندیار پس از بازی تیم ملی ایران برابر استرالیا که سه بر یک به سود ایران تمام شد، اظهار کرد: به بازیکنان تیم خسته نباشید می‌گویم. بازی خوبی بود و تیم ایران به این برد نیاز داشت. محکوم به شکست حریف بودیم تا روند تیم بهتر شود. بازی بدی را برابر هلند داشتیم، باخته بودیم و توانستیم مسابقه با استرالیا را ببریم و شرایط را بهتر کنیم.

وی درباره مسابقه ایران برابر ژاپن هم گفت: بازی با ژاپن قطعا رقابت سختی است. ژاپن همیشه تیم خوبی است و به سختی می توان هماهنگی تیمی آن‌ها را برهم زد و حتی گاهی نمی‌شود. بازی برابر این تیم دشوار است و آن‌ها حتی با 10 پوئن اختلاف امتیاز، بازی را رها نمی‌کنند.

اسفندیار در پایان خاطر نشان کرد: قطعا تمام تلاش خود را می‌کنیم که بهترین عملکرد را در بازی با ژاپن داشته باشیم و بازی را ببریم.

مردان والیبال ایران امروز (یکشنبه 22 خرداد) دو مسابقه با فاصله کمتر از 14 ساعت برگزار خواهند کرد. آن‌ها از ساعت 20 و 30 دقیقه و در دومین مسابقه با ژاپن روبرو خواهند شد تا به کار خود در هفته نخست لیگ ملت‌ها پایان دهند.

دیدگاه‌ها