کد خبر : 1828776 | 22 خرداد 1401 ساعت 14:21 | 67.2K بازدید | 1 دیدگاه

پس از یک فصل ناامید کننده؛

مسعود ریگی به سطح اول ایران برمی‌گردد؟

محرم نویدکیا از مسعود ریگی به عنوان یکی از بهترین خریدهایش پیش از شروع رقابت‌ها یاد می‌کرد ولی در خلال مسابقات کیفیت قابل توجهی از این بازیکن دیده نشد.

مسعود ریگی به سطح اول ایران برمی‌گردد؟

به گزارش "ورزش سه"، مسعود ریگی با درخشش در شهرخودرو زیر نظر یحیی گل‌محمدی بود که نامش را در میان اهالی فوتبال مطرح کرد و سپس به عنوان یکی از خریدهای خوب استقلال وارد این تیم شد. این بازیکن در فصلی که با استراماچونی آغاز شد به استقلال پیوست و در لیگ بیستم توانست نمایش‌های خوبی را همراه با آبی‌پوشان ارائه کند تا با توجه به سبک بازی سپاهان مورد توجه محرم نویدکیا قرار بگیرد.
سپاهان در لیگ بیستم از محمد کریمی و جلال علی محمدی به عنوان هافبک دفاعی استفاده کرد و این انتظار وجود داشت که با اضافه شدن مسعود ریگی که هم قدرت بازیسازی بالایی دارد و هم در جنگ‌های میانه زمین مشارکت می‌کند، طلایی‌پوشان اصفهانی شکل منسجم‌تری بگیرند، اما در فصلی که سپاهانی‌‎ها تقریبا در تمام نقاط زمین با ضعف‌‎هایی روبرو بودند، مسعود ریگی هم عملکرد پایین‌تر از انتظارات داشت و رفته رفته نیز از ترکیب اصلی بیرون رفت.
حالا و در شرایطی که محرم نویدکیا نیز با سپاهان خداحافظی کرده مسعود ریگی یکی از بازیکنان سرشناس سپاهان به شمار می‌آید که برخی از کارشناسان او را بازیکنی معمولی ارزیابی می‌کنند که با انتظاراتی بیشتر از توانایی‌هایش مواجه شده است. با این حال دوران حضور در استقلال و به ویژه سال‌هایی که این هافبک در شهرخودرو بازی می‌کرد، شاهد عملکرد قابل توجهی از ریگی بودیم که شاید در صورت مهیا شدن شرایط بار دیگر برای او و تیمش تکرار شود.
این روزها که شنیده می‌شود باشگاه سپاهان با گزینه‌های سرشناسی در حال مذاکره است و احتمالا یک مربی مشهور و شناخته شده در سطح جهانی برای هدایت طلایی پوشان به ایران وارد خواهد شد، یکی از ابهامات نیز مربوط به عملکرد ریگی است و باید دید آیا او می‎تواند بار دیگر توانایی‌هایش را به عنوان بازیکنی درجه یک در سطح فوتبال ایران مطرح کند یا اتفاقات دیگری برای ریگی رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها