کد خبر : 1828789 | 22 خرداد 1401 ساعت 15:46 | 66.2K بازدید | 9 دیدگاه

برای عقد قرارداد رسمی؛

خدابنده‌لو فردا در باشگاه پرسپولیس

با اعلام محمد محمدی معاون پرسپولیس محمد خدابنده‌لو روز آینده برای عقد قرارداد به محل این باشگاه خواهد رفت.

خدابنده‌لو فردا در باشگاه پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، خدابنده‌لو که از بازیکنان پرورش یافته آکادمی پیکان تهران به شمار می‌رود، در انتهای لیگ بیستم با درخواست مهدی تارتار به ذوب‌آهن رفت و در فصلی که این بازیکن جوان در اصفهان پشت سر گذاشت، با توجه به اعتماد سرمربی سبزپوشان اصفهانی توانست نمایش‌های بسیار خوبی ارائه کند.
خدابنده‌لو که همین چند روز پیش از اردوی تیم امید ایران و رقابت‌های زیر 23 سال آسیا بازگشت از میانه‌های فصل با پیشنهاد چند باشگاه صاحب نام فوتبال ایران روبرو شد ولی ترجیح داد تا انتهای فصل در ذوب آهن بماند.
او حالا با اتمام قراردادش با ذوب آهن، قصد دارد مسیر جدید را در زندگی حرفه‌ای خود امتحان کند و به همین منظور به نظر می‌رسد با مسئولان باشگاه پرسپولیس برای پیوستن به این تیم به توافق رسیده است.
با اعلام محمد محمدی معاون باشگاه پرسپولیس این بازیکن روز آینده به این باشگاه خواهد رفت و در صورتی که مشکل ویژه‌ای ایجاد نشود، با قراردادی دو ساله به عضویت سرخپوشان پایتخت درخواهد آمد و سال آینده را زیر نظر گل محمدی بازی خواهد کرد.
خدابنده‌لو که طی سال های گذشته بیشتر در پست هافبک دفاعی بازی کرده، سال گذشته و در سیستم 2-5-3 مورد نظر مهدی تارتار بیشتر در نقش هافبک نفوذی به میدان رفت.

دیدگاه‌ها