کد خبر : 1828832 | 22 خرداد 1401 ساعت 20:45 | 39.4K بازدید | 1 دیدگاه

نظر ژاوی تغییر کرد؛ مهاجم پرتغالی شاید بماند

با وجود شایعات درباره جدایی حتمی ترینکائو از بارسلونا، برخی گزارش‌ها حاکی است ژاوی قصد دارد پیش از شروع فصل او را زیر نظر بگیرد و شاید تصمیمش درباره ترینکائو تغییر کند.

نظر ژاوی تغییر کرد؛ مهاجم پرتغالی شاید بماند

به گزارش "ورزش سه"، فرانسیسکو ترینکائو، مهاجم پرتغالی، بعد از پشت سر گذاشتن دوران حضور قرضی در ولورهمپتون، امسال تابستان به بارسلونا برخواهد گشت. درحالی‌که گفته می‌شد جدایی ترینکائو از بارسا حتمی است اما رسانه‌های اسپانیایی گزارش دادند ژاوی قصد دارد تا پیش از شروع فصل او را به دقت زیر نظر بگیرد و ممکن است تصمیم او درباره مهاجم پرتغالی تغییر کند.

بارسلونا امسال تابستان قصد دارد چندین نفر از بازیکنانش را به فروش برساند. در فهرست‌هایی که تا کنون منتشر شده بود نام ترینکائو هم به چشم می‌خورد. گزارش‌ها حاکی از این است که اسپورتینگ، بنفیکا و والنسیا در تماس با بارسا خواهان جذب این مهاجم شده‌اند. اما هیچ‌یک از آنها حاضر نبوده مبلغ مد نظر بارسا یعنی 18 میلیون یورو را بپردازد.

1720863

روزنامه موندو دپورتیوو، چاپ کاتالونیا، در گزارشی مدعی شد جدایی ترینکائو از بارسا حالا دیگر آنطور که به نظر می‌رسید قطعی نیست و ژاوی هرناندز برای او برنامه‌های دیگری دارد. بر اساس این گزارش، ژاوی تصمیم گرفته ترینکائو را در دوران پیش‌فصل در اختیار داشته باشد و عملکرد او را به دقت زیر نظر بگیرد. در نتیجه ممکن است ژاوی در نهایت به این نتیجه برسد که مهاجم پرتغالی را در ترکیب تیم خود حفظ کند.

ترینکائو در فصل گذشته که به‌صورت قرضی در وولوز توپ می‌زد نتوانست نظر مثبت باشگاه انگلیسی را جلب کند. به همین علت بود که ولوز در پایان فصل به بارسا اطلاع داد که حاضر نیست بند خرید قرارداد قرضی او که به مبلغ 30میلیون یورو بود را فعال کند. ترینکائو مدت کوتاهی بعد از پیوستن به باشگاه انگلیسی در روند نزولی قرار گرفت و سپس به نیمکت‌نشینی دائمی تبدیل شد.

دیدگاه‌ها