کد خبر : 1828856 | 22 خرداد 1401 ساعت 23:14 | 55.9K بازدید | 18 دیدگاه

عطایی: ژاپن با تیم المپیک خود مقابل ما قرار گرفت

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان این‌که برای هفته دوم لیگ ملت‌ها چند تغییر در ترکیب 14 نفره خواهیم داشت، گفت: مرحله به مرحله جلو می‌رویم و در ادامه هم عملکردمان رو به رشد خواهد بود.

عطایی: ژاپن با تیم المپیک خود مقابل ما قرار گرفت

به گزارش "ورزش سه"، بهروز عطایی پس از پیروزی تیم ملی ژاپن برابر ایران اظهار کرد: پیش‌بینی یک بازی سخت را داشتیم و در وضعیتی برابر این تیم قرار گرفتیم که ژاپن تیمی کامل بود و با تمام قدرت وارد این مسابقات شد. تیمی که در المپیک حاضر بود و بدون تغییر به این مسابقات آمد، اما تیم ایران با تغییرات متعدد در لیگ ملت‌ها حاضر شد.

وی افزود: می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم و همین‌طور شد. در روزی که همه بازیکنان خوب نیستند، می‌توان به دلیل دقیقی برای این موضوع رسید و آن این‌که فاصله کم زمانی مسابقه قبل و این بازی اثر نامطلوب روی بدن بازیکنان گذاشت و بدنشان همراهی نمی‌کرد. حتی در دو فاکتور سرویس و حمله که همیشه خوب بودیم در این مسابقه خوب عمل نکردیم، ژاپن خوب بازی کرد و پیروز شد.

1720884

عطایی با تاکید بر این که راهی طولانی در پیش روی تیم ملی ایران است، عنوان کرد: مرحله به مرحله جلو می‌رویم. در این هفته نخست با دو برد و دو باخت مسابقات را به پایان رساندیم و در ادامه هم عملکردمان رو به رشد خواهد بود.

وی در پایان در خصوص تغییرات احتمالی در ترکیب 14 نفره تیم ملی در هفته دوم لیگ ملت‌ها هم گفت: دو تا سه بازیکن را برای هفته دوم جا‌به‌جا خواهیم کرد و از لیست 25 نفره که در اختیار اف آی وی بی گذاشتیم، استفاده بهینه خواهیم داشت.

دیدگاه‌ها