کد خبر : 1828858 | 22 خرداد 1401 ساعت 23:21 | 119.1K بازدید | 5 دیدگاه

واکنش سرمربی ژاپن به برد بی‌دردسر برابر ایران

سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن با تاکید بر این‌که در مسابقه با ایران در فاکتور سرویس‌ عملکردی عالی داشتیم، گفت: بسیار تهاجمی بازی کردیم و تیم ایران را تحت فشار گذاشتیم.

واکنش سرمربی ژاپن به برد بی‌دردسر برابر ایران

به گزارش "ورزش سه"، فلیپ بلین پس از پیروزی تیمش برابر تیم ملی والیبال ایران اظهار کرد: مسابقه بسیار خوبی برای ژاپن بود، به این‌خاطر که والیبال بسیار خوبی را به‌نمایش گذاشتیم. در سرویس عملکردی عالی داشتیم. به همین‌خاطر تیم ایران را تحت فشار گذاشتیم و بسیار تهاجمی بازی کردیم.

وی با ابراز خرسندی از عملکرد بازیکنانش در مسابقه برابر ایران، عنوان کرد: این مسابقه پایان کار تیم ژاپن در هفته نخست لیگ ملت‌ها بود و آن را با پیروزی مهمی پشت سر گذاشتیم.

بلین با بیان این که هفته نخست مسابقات لیگ ملت‌ها برای تیم ژاپن فوق‌العاده طی شد، گفت: سه برد از چهار بازی خود کسب کرده‌ایم. همچنین شکستی که در کارنامه خود برابر آمریکا داشتیم با نتیجه سه بر دو بود که با همه بازیکنان اصلی خود هم در آن بازی به میدان نرفتیم. به همین‌خاطر فکر می‌کنم هفته بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم.

وی عنوان کرد: در مجموع سختی‌های زیادی را به‌علت از دست دادن کنتارو تاکاشی که یکی از بهترین مدافعان میانی ما بود، تحمل کردیم. همچنین در بخش پاس و حمله مشکلاتی داشتیم اما با همه این اوصاف سه برد و یک شکست برای تیم ژاپن در هفته نخست لیگ ملت‌ها رضایت‌بخش است.

سرمربی ژاپن با اشاره به آنالیز خوبی که از تیم ایران داشته‌اند، خاطرنشان کرد: همه تیم‌هایی را که با آنها دیدار داریم؛ باید به‌خوبی آنالیز کنیم. اما به‌علت اینکه تیم ایران حریف مهم آسیایی ژاپن است و در رقابت‌های آسیایی مسابقات مهمی برابر این تیم برگزار کرده‌ایم و در آینده برگزار خواهیم کرد، همچنین در رقابت‌های المپیک بازی بسیار مهمی را مقابل آنها پشت سر گذاشتیم، این تیم به‌همراه چین همیشه بخشی از کتاب ویدئویی ما برای آنالیز هستند.

وی ادامه داد: البته این به این معنا نیست که بیشتر یا کمتر از سایر تیم‌ها مانند آمریکا یا هلند روی آنالیز ایران وقت گذاشته باشیم. به هر حال در مقابل هر تیمی که می‌خواهیم بازی کنیم، باید شناخت داشته باشیم تا قادر به انتخاب تاکتیک درست مقابل حریف باشیم.

دیدگاه‌ها