کد خبر : 1828868 | 23 خرداد 1401 ساعت 00:06 | 21.3K بازدید | 12 دیدگاه

هالند یعنی گل؛ یک دبل دیگر برای ماشین گلزنی وایکینگ

در جریان دیدار امروز تیم‌های ملی نروژ و سوئد در لیگ ملت‌های اروپا، ارلینگ هالند، گلزن نروژی که اخیرا به سیتی پیوسته، دو گل به ثمر رساند تا مهم‌ترین نقش را در پیروزی 3-2 نروژ داشته باشد.

هالند یعنی گل؛ یک دبل دیگر برای ماشین گلزنی وایکینگ

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار تیم‌های ملی نروژ و سوئد در گروه H لیگ ب ملت‌های اروپا که به میزبانی نروژ برگزار شد میزبان به لطف دو گل از ماشین گلزنی‌اش، ارلینگ هالند موفق شد حریف اسکاندیناویایی خود را 3-2 شکست دهد.

جالب اینجا است که هالند هفته گذشته در جریان دیدار اول دو تیم نروژ و سوئد در همین رقابت‌ها که با پیروزی 2-1 نروژ تمام شده بود یک دبل دیگر به نام خود ثبت کرد. ماشین گلزنی وایکینگ که اخیرا از بوروسیا دورتموند به منچسترسیتی پیوسته، با این گلزنی‌های ملی، پپ گواردیولا و هواداران سیتی را بیش از پیش خوشحال کرده است.

1720913

در دیدار امروز هم هالند در دقیقه 10 مسابقه اولین گل بازی را به ثمر رساند. او در اوایل نیمه دوم هم از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد تا نتیجه بازی 2-0 به سود نروژ بشود. این مهاجم 21ساله تا کنون برای تیم ملی بزرگسالان کشورش 21 بازی ملی انجام داده و با احتساب این دو گل، 20 گل ملی در کارنامه دارد.

نروژ با این پیروزی با 10 امتیاز صدرنشین گروه است و درحالی‌که دو بازی دیگر از مرحله گروهی باقی مانده از شانس زیادی برای صعود به لیگ A ملت‌های اروپا برخوردار است. به جز سوئد، تیم‌های اسلوونی و صربستان در این گروه با نروژ همگروه هستند.

دیدگاه‌ها