کد خبر : 1828871 | 23 خرداد 1401 ساعت 00:10 | 16.5K بازدید | 4 دیدگاه

تعویض مدل توپ بین دو نیمه بازی با الجزایر؛

پای ملی‌پوشان به توپ جام جهانی خورد (عکس)

در نیمه دوم بازی دوستانه امشب ایران و الجزایر توپ‌های جام جهانی 2022 مورد استفاده قرار گرفت.

پای ملی‌پوشان به توپ جام جهانی خورد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران که برای برپایی اردوی آماده سازی در کشور قطر حضور یافته، امشب در تنها دیدار دوستانه خود در فیفا دی فعلی، مقابل الجزایر به میدان رفت.

تیم‌های حاضر در جام جهانی 2022 در فاصله چند ماه تا شروع این مسابقات، از توپ‌های رسمی این جام در تمرینات و بازی‌های دوستانه خود استفاده می‌کنند؛ با این وجود اما بازی امشب ملی‌پوشان با توپ‌هایی متفاوت شروع شد.

1720915

این در حالی است که با توجه به حضور تیم ملی در قطر (میزبان جام جهانی) تصور می‌شد در بازی امشب از توپ‌های جدید استفاده شود. ملی‌پوشان کشورمان مثل تمرینات خود در اردوی قطر با توپ‌های دیگری کار را شروع کردند ولی در نیمه دوم شاهد تغییر مدل توپ بودیم!

در بازی‌های دوستانه اخیر شاهد استفاده از توپ‌های رسمی جام جهانی بوده‌ایم؛ توپ‌هایی که کمپانی آدیداس آن را تولید کرده و در قطر مورد استفاده قرار خواهد کرد. در بازی امشب ایران و الجزایر، شاهد استفاده یک نیمه‌ای از توپ‌های قدیمی آدیداس بودیم ولی در نیمه دوم توپ‌های جدیدی را که قرار است در جام جهانی 2022 استفاده شود؛زیر پای بازیکنان شاهد هستیم. به این‌ترتیب سرانجام پای ملی‌پوشان فوتبال ایران هم به توپ FWC 2022 خورد.

1720916

دیدگاه‌ها