کد خبر : 1828876 | 23 خرداد 1401 ساعت 00:30 | 18.7K بازدید | 4 دیدگاه

گل تماشایی و تاکتیکی، نتیجه بازی هجومی ایران

شاگردان دراگان اسکوچیچ با ارائه یک نمایش هجومی در نیمه دوم گل تساوی برابر الجزایر را به ثمر رساندند.

گل تماشایی و تاکتیکی، نتیجه بازی هجومی ایران

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران در نیمه اول دیدار تدارکاتی مقابل الجزایر مالکیت توپ بیشتری داشت، اما در فاز هجومی کم‌خطر بود و فقط یک شوت در چارچوب زد، اما با شروع نیمه دوم و ۳ تغییری که اسکوچیچ به‌وجود آورد، سبک بازی تیم ملی عوض شد و آنها توانستند به گل تساوی دست پیدا کنند.

حضور عارف آقاسی در مرکز خط دفاعی تیم ملی و انتقال امید نورافکن به سمت چپ موجب شد تا یکی از نقاط ضعف ایران در نیمه اول برطرف شود و در کنار آن، همین تغییر در دفاع میانی، روی گل تساوی ایران هم تاثیر بگذارد.

1720926

در دقیقه ۶۴ دیدار تیم ملی ایران مقابل الجزایر، عارف آقاسی از میانه زمین خودی پا به توپ شد و با حرکت عالی تا یک‌سوم میانی حریف پیش رفت و علی قلی‌زاده را در جناح چپ زمین صاحب توپ کرد که این بازیکن هم با یک پاس در عرض، امید نورافکن را راه انداخت و پایه‌گذار گل تساوی ایران شد.

نورافکن پس از انتقال از دفاع مرکزی به دفاع چپ، نفوذهای خطرناک‌تری هم انجام داد که در یکی از آنها پس از دریافت پاس قلی‌زاده، یک ارسال دقیق و محکم به محوطه شش‌قدم داشت تا علیرضا جهانبخش با حضور به موقع در آن منطقه گل تساوی برابر الجزایر را بزند و مزد بازی خوب تیم ملی را بدهد.

1720925

دیدگاه‌ها