کد خبر : 1828887 | 23 خرداد 1401 ساعت 01:30 | 60.2K بازدید | 2 دیدگاه

بدرقه قهرمانانه الجزایر بعد از شکست ایران

ملی پوشان تیم فوتبال الجزایر در میان تشویق بی امان هواداران خود، ورزشگاه را ترک کردند.

بدرقه قهرمانانه الجزایر بعد از شکست ایران

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران امشب در دیداری دوستانه به مصاف الجزایر رفت و با نتیجه دو بر یک شکست خورد. این بازی تحت الشعاع درگذشت بلال بن حموده، ملی پوش تیم ملی الجزایر برگزار شد و اعضای این تیم پیش از شروع کار، پیراهن هایی را به تن داشتند که عکس این بازیکن روی آن نقش بسته بود.

با وجود چنین شرایط و البته ترکیبی که دگرگون شده بود، الجزایر موفق شد ایران را شکست دهد. این بازی در ورزشگاه خالی از تماشاگر القطر دوحه برگزار شد ولی تعداد زیادی از هواداران تیم ملی الجزایر پشت درهای ورزشگاه منتظر بازیکنان تیم ملی کشور خود بودند.

تعداد زیادی از فوتبال‌دوستان الجزایری که موفق به حضور در ورزشگاه نشده بودند، بیرون ورزشگاه القطر منتظر خروج بازیکنان تیم خود بودند. هواداران الجزایر که حسابی از پیروزی مقابل ایران خوشحال بودند بلافاصله پس از خروج بازیکنان از در ورزشگاه، برایشان سوت و دست زدند و تا اتوبوس آنها را بدرقه کردند.

بازیکنان تیم ملی الجزایر انتظار چنین استقبالی را نداشتند. آنها در مسیر سوار شدن به اتوبوس، ضمن پاسخ دادن به ابراز احساسات هواداران، با تعداد زیادی از حاضرین عکس یادگاری انداختند و با بدرقه‌ای قهرمانانه محل را ترک کردند؛ گویی که یک بازی رسمی و بسیار مهم را پیروز شده‌اند.

دیدگاه‌ها