کد خبر : 1828889 | 23 خرداد 1401 ساعت 01:33 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

اسپانیا 2-0چک؛ پیروزی مقتدرانه لاروخا در مالاگا

تیم ملی اسپانیا موفق شد با پیروزی 2-0 مقابل جمهوری چک به صدر گروه 2 لیگ ملت‌های اروپا راه یافته و از پرتغال سبقت بگیرد.

اسپانیا 2-0چک؛ پیروزی مقتدرانه لاروخا در مالاگا

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا امشب در شهر مالاگا میزبان جمهوری چک بود. لاروخا در چهارمین هفته لیگ ملت‌های اروپا در حالی به مصاف چک رفت که از سه بازی قبلی خود 5 امتیاز جمع کرده و با اختلاف دو امتیاز نسبت به پرتغال در رتبه دوم جدول گروه 2 ایستاده بود.

اسپانیا بازی را با خط حمله سه‌نفره آلوارو موراتا در پیشانی خط حمله در کنار دنی اولمو و مارکو آسنسیو آغاز کرد. در دقیقه 24 مسابقه پاس آسنسیو توسط کارلوس باراگان سولر وینگر راست لاروخا به گل تبدیل شد. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید تا شاگردان انریکه نیمه اول را با پیروزی پشت سر بگذارند.

1720950

انریکه در اوایل نیمه دوم گلزن خود در نیمه اول، باراگان سولر را از بازی بیرون کشید و گاوی، پدیده جوان بارسا را راهی میدان کرد تا فرصتی برای کسب تجربه بیشتر در بازی‌های ملی داشته باشد. آلوارو موراتا هم از زمین بیرون آمد تا فران تورس در نوک خط حمله قرار بگیرد.

سرمربی لاروخا در ادامه بازی پاسور گل تیمش آسنسیو را هم بیرون کشید تا سارابیا به جای او به میدان برود. تعویض‌های انریکه در نیمه دوم کمی بعد جواب داد و سارابیا تنها سه دقیقه بعد از ورودش به میدان، پاس فران تورس تعویضی را وارد دروازه چک کرد تا اسپانیا در دقیقه 75 به گل دوم دست پیدا کند.

1720951

اسپانیا با این پیروزی 8 امتیازی شد و با توجه به شکست پرتغال در مقابل سوییس با سبقت گرفتن از حریف سنتی خود در شبه‌جزیره ایبری، به صدر جدول گروه 2 راه پیدا کرد.

اسپانیا در طول بازی حاکم بلامنازع میدان بود و مالکیت توپ در اکثر دقایق بازی در اختیار لاروخا قرار داشت. هر دو تیم موقعیت‌های قابل توجهی روی دروازه‌ها خلق کردند هر چند اسپانیا از این نظر هم نسبت به حریف برتری داشت. لاروخا موفق شد از 9 موقعیت به 2 گل دست پیدا کند ولی چک از 7 موقعیت گل خود هیچکدام را وارد دروازه اسپانیا نکرد.

دیدگاه‌ها