کد خبر : 1828919 | 23 خرداد 1401 ساعت 11:35 | 15.8K بازدید | 2 دیدگاه

آزمون موفق ماندریا مقابل سردار و طارمی؛

جشن تک‌نفره گلر الجزایر بعد از سوت پایان (عکس)

دروازه‌بان تازه وارد الجزایر، یکی از خوشحال‌تر‌ین بازیکنان تیمش بعد از بازی با ایران بود.

جشن تک‌نفره گلر الجزایر بعد از سوت پایان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران شب گذشته در دیداری دوستانه به مصاف الجزایر رفت و با نتیجه دو بر یک مغلوب این تیم شد. شاگردان اسکوچیچ در این دیدار دو بار از حریف عقب افتادند که یک بار موفق به جبران شدند ولی بار دوم در این امر ناکام بودند تا با شکست زمین را ترک کنند.

این بازی در شرایطی با پیروزی الجزایر به پایان رسید که خط حمله تیم ملی ایران با حضور علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی و سردار آزمون نتوانست بیش از یک گل وارد دروازه آنتونی ماندريا کند.

1720981

دروازه بان 25 ساله تیم الجزایر که در فوتبال باشگاهی فرانسه بازی می کند، مقابل ایران، دومین بازی ملی خود را تجربه می کرد. او در طول 90 دقیقه بارها مقابل مهاجمان آماده ایرانی محک هایی جدی خورد و جز یک مورد، در سایر موارد ناجی دروازه تیمش بود.

ماندریا پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی، یکی از خوشحال ترین بازیکنان داخل زمین بود. او مشت های گره کرده خود را به نشانه پیروزی بالا برد و امیدوار بود تا این عملکرد بتواند زمینه ساز حضور دائمی او در ترکیب تیم ملی الجزایر شود. خوشحالی تک نفره آنتونی بعد از بازی با ایران خیلی هم عجیب نبود چرا که او توانسته بود دروازه خود را مقابل مهاجمانی (طارمی و سردار) بسته نگه دارد که سابقه گل زدن به گلرهای بزرگ فوتبال اروپا را دارند.

1720982

دیدگاه‌ها