کد خبر : 1828920 | 23 خرداد 1401 ساعت 11:36 | 11.5K بازدید | 4 دیدگاه

با اعلام رییس کمیته نقل و انتقالات

آیین‌نامه جذب بازیکنان خارجی تغییر می‌کند

با اعلام فریبرز محمود زاده، رییس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ آیین‌نامه جذب بازیکنان خارجی توسط تیم‌های لیگ برتری در روزهای آتی دستخوش تغییر خواهد شد.

آیین‌نامه جذب بازیکنان خارجی تغییر می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، به تازگی زمان نقل و انتقالات تیم های لیگ برتری از سوی سازمان لیگ اعلام شد که بر این اساس تیم های لیگ برتری از 23 خرداد تا 9 شهریور قادر به جذب بازیکنان جدید خواهند بود و می توانند 7 بازیکن لیگ برتری و 4 بازیکن خارجی که یکی حتما باید آسیایی باشد، جذب کنند.

اما همواره نقدهایی به آیین نامه جذب بازیکنان خارجی وجود داشته است؛ اینکه آیین نامه ها به گونه‌ای است که نتوانسته مانع از ورود بازیکنان بی کیفیت به تیم های لیگ برتری شود و از سویی گاهی این حضور چالش هایی را هم برای تیم های لیگ برتری ایجاد می کند که در یک نمونه آن فصل گذشته به خاطر حضور بازیکن گابنی در ترکیب تیم گل گهر در سه مسابقه 7 امتیاز از تیم کرمانی کسر شد.

فریبرز محمودزاده در پاسخ به این سوال که برای جلوگیری از این مشکلات سازمان لیگ چه راه حل هایی دارد؟ گفت:«نظرات کارشناسی متعددی به فدراسیون و سازمان لیگ ارسال شده و قرار است جلسه‌ای مشترک در هفته جاری بین مسئولان ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با حضور دبیرکل برگزار شود. در این جلسه ‌‌‌‌‌‌پیشنهاد‌ها و راهکارها بررسی خواهد شد تا آیین نامه نقل و انتقالات لیگ برتر به خصوص در مورد جذب بازیکنان خارجی تکمیل‌تر شود تا مشکلاتی که در فصل گذشته شاهد بودیم، به وجود نیاید.»

دیدگاه‌ها