کد خبر : 1828930 | 23 خرداد 1401 ساعت 12:49 | 50.5K بازدید | 21 دیدگاه

قرارداد اللهیار با هال‌ این هفته نهایی می‌شود؛

انتقال صیادمنش استقلال را میلیاردر می‌کند؟

به ادعای رسانه hull daily mail صیادمنش جزو سه بازیکنی است که قرارداد آنها این هفته با هال سیتی نهایی می‌شود.

انتقال صیادمنش استقلال را میلیاردر می‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، تیم هال‌سیتی از روزهای اوج خود فاصله گرفته و فصل گذشته نه تنها در بازگشت به لیگ برتر ناکام بود بلکه با قرار گرفتن در رتبه نوزدهم چمپونشیپ، خطری جدی را پشت سر گذاشت. مدیران این تیم در فصل جدید به دنبال حضوری قدرتمندانه در بازار نقل و انتقالات هستند تا شرایط را دوباره تغییر داده و به جمع مدعیان صعود ملحق شوند.

منابع آگاه از فعالیت های نقل و انتقالاتی هال سیتی جذب حداقل 9 بازیکن جدید در این تابستان را تایید کرده اند. احتمالا کار انتقال سه نفر تا دوشنبه آینده که شاگردان آرولادزه برای تمرینات پیش فصل در کاتینگهام حاضر خواهند شد، نهایی شود. این لیست سه نفره شامل آداما ترائوره، اوزان توفان و اللهیار صیادمنش است.

قرارداد ترائوره با هال سیتی این هفته قطعی می شود، در حالی که انتقال اللهیار صیادمنش از فنرباغچه نیز به صورت رسمی به ثبت خواهد رسید. انتظار می رود در روزهای آینده جزییات نهایی تعویض اوزان توفان هم از غول ترکیه تایید شود.

چند روز پیش بود که رسانه hull daily mail مدعی شد باشگاه هال‌سیتی با پرداخت 2.5 میلیون یورو قرارداد صیادمنش را قطعی می‌کند، اما خبرهایی جدید از ترکیه جزییات جدیدی از این انتقال داشت. یاگیز سابونجو اوغلو خبرنگار معروف ترکیه‌ای شب گذشته در یک مصاحبه زنده تصویری مدعی شد که هزینه انتقال اللهیار از فنرباغچه به هال‌سیتی، 4 میلیون یورو + 500 هزار یورو پاداش است. در صورتی که این خبر صحت داشته باشد، 20 درصد از مبلغ انتقال یعنی 800 هزار یورو نصیب استقلال خواهد شد که با توجه به قیمت امروز یورو، مبلغی بالغ بر 27 میلیارد تومان خواهد بود.

البته باشگاه هال سیتی به صورت همزمان در کنار صیادمنش به دنبال جذب توفان هم هست. در چنین شرایطی باید دید نحوه معامله این باشگاه با فنرباغچه چگونه خواهد بود؟ این گونه به نظر می رسد که باشگاه  انگلیسی بخواهد هزینه انتقال دو بازیکن را به صورت کلی پرداخت کند که در این صورت باید دید چه مقدار از آن سهم انتقال صیادمنش خواهد بود و چه مقدار سهم انتقال توفان؟ روشن شدن این موضوع برای استقلالی ها می تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد چرا که تعیین کننده سود قطعی آنها از این معامله  است.

دیدگاه‌ها