کد خبر : 1828932 | 23 خرداد 1401 ساعت 12:51 | 23.7K بازدید | 6 دیدگاه

تغییر نظر ستاره بارسا؛ دی‌یونگ به یونایتد می‌رود؟

به نظر می‌رسد که موضع فرانکی دی‌یونگ، ستاره هلندی بارسلونا، درباره پیوستن به منچستریونایتد تغییر کرده است.

تغییر نظر ستاره بارسا؛ دی‌یونگ به یونایتد می‌رود؟

به گزارش "ورزش سه"، حضور اریک تن‌هاخ در راس کادر فنی منچستریونایتد باعث شده که دی‌یونگ به یکی از اهداف اصلی این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی تبدیل شود. 
ژاوی هرناندز علاقه زیادی به حفظ این بازیکن هلندی ندارد وضع مالی نه چندان خوب بارسا هم باعث شده که این باشگاه آماده بررسی پیشنهادهای دریافتی برای بازیکنانی مانند دی یونگ باشد تا بودجه لازم برای جذب بازیکنان مدنظرش را تامین کند. 
با این حال، این هافبک هلندی در روزهای اخیر بارها و بارها اعلام کرده بود که تصمیمی برای جدایی از بارسا ندارد و دوست دارد همچنان به حضورش در ترکیب این تیم ادامه دهد. 

 

1720669


اما به نظر می‌رسد که موضع او در چند روز اخیر تعدیل شده و حالا در حال بررسی شریط شیاطین سرخ و البته همکاری دوباره با اریک تن‌هاخ پس از روزهای موفقیت‌آمیزی است که در آژاکس در کنار هم سپری کردند. نکته و مشکل اصلی از نظر او غیبت یونایتد در لیگ قهرمانان است که پیش از این باعث ایجاد تردید در تصمیم‌گیری او شده بود. 
مذاکرات بین مدیران دو باشگاه برای انتقال این بازیکن به اولدترافورد آغاز شده و پیش از این بعضی از رسانه‌ها از ارائه پیشنهاد 60 میلیون یورویی یونایتد به بارسا خبرداده بودند. 
با این حال، روزنامه انگلیسی میرر روز گذشته خبر داد که مدیران بارسا این پیشنهاد را رد کرده و خواهان دریافت مبلغ 80 میلیون یورو برای فروش این بازیکن جوان هلندی هستند، مبلغی که ممکن است انجام این انتقال را به تعویق بیاندازد.

دیدگاه‌ها