کد خبر : 1828933 | 23 خرداد 1401 ساعت 13:10 | 54.6K بازدید | 15 دیدگاه

یونایتد، چلسی و یووه؛ صف طولانی مشتریان مدافع رئال

بسیاری از باشگاه‌های برتر اروپایی در حال بررسی شرایط خرید فرلان مندی، مدافع رئال مادرید، هستند.

یونایتد، چلسی و یووه؛ صف طولانی مشتریان مدافع رئال

به گزارش "ورزش سه"، مدیران رئال مادرید آماده هستند تا پیشنهادات مطرح شده برای خرید مندی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی را بررسی کنند. 
رئال مادرید موفق شد آنتونیو رودیگر را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد و حضور این بازیکن در پست دفاع میانی به این معناست که داوید آلابا می‌تواند در پست دفاع چپ به میدان برود و به این ترتیب مندی نیمکت‌نشین خواهد شد. 
همین موضوع باعث شده که فلورنتینو پرز به فکر فروش این بازیکن فرانسوی با قیمتی بالاتر از آنچه رئال برای خرید او هزینه کرد باشد و فران گارسیا را جانشین او کند. 
مندی نیز علاقه‌ای به نیمکت نشینی در رئال مادرید ندارد، چرا که با توجه به در پیش بودن رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر نگران از دست دادن جایگاهش در فهرست تیم ملی فرانسه است و ترجیح می‌دهد در تیمی حضور داشته باشد که فرصت بیشتری برای بازی پیدا کند. 

 

1720593


یکی از تیم‌هایی که در حال بررسی شرایط خرید مندی است، باشگاه چلسی است که به دنبال بازیکنی برای پر کردن جای خالی مارکوس آلونسو است. قیمت این بازیکن نیز برای مالکان جدید آبی‌های لندن بالا نیست. 
منچستریونایتد نیز دیگر باشگاه لیگ برتری است که قصد دارد تیمش را برای فصل آینده تقویت کرده و شرایط خط دفاعی‌اش را بهبود ببخشد و به همین دلیل تصمیم دارد پیشنهادی را برای جذب مندی ارائه کند. 
سومین باشگاه نیز یوونتوس است که نگران افت عملکرد الکس ساندرو است و به همین دلیل قصد دارد بازیکنی را در پست دفاع چپ به خدمت بگیرد تا هم رقابت را در تیمش افزایش دهد و هم گزینه‌ای برای جانشینی این بازیکن در اختیار داشته باشد. با این حال آنها گزینه‌های دیگری مانند رنان لودی و امرسون پالمیری را نیز در نظر دارند.

دیدگاه‌ها