کد خبر : 1828941 | 23 خرداد 1401 ساعت 14:23 | 14.4K بازدید | 6 دیدگاه

حکم زوما تایید شد

بیل‌ زدن و جمع‌آوری زباله در انتظار مدافع گربه‌آزار

کورت زوما، مدافع گربه آزار وستهام همراه برادرش باید به زودی 180 ساعت خدمات اجتماعی خود را شروع کنند.

بیل‌ زدن و جمع‌آوری زباله در انتظار مدافع گربه‌آزار

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود که انتشار ویدیوی جنجالی کورت زوما باعث ایجاد حواشی زیادی پیرامون این بازیکن شد. کورت زوما در این ویدیو به یکی از گربه هایش لگد محکمی زد و این اقدام پس از علنی شدن، باعث شد مدافع فرانسوی وستهام تحت هجمه شدید قرار بگیرد.

1690232 

باشگاه وستهام زوما را 250 هزار پوند (300 هزار یورو) که بخشی از دستمزد او بود، جریمه کرد، دو گربه وی به انجمن سلطنتی جلوگیری از خشونت علیه حیوانات منتقل شدند اما این اقدام هم پایان کار نبود. آدیداس که تا پیش از این اسپانسر کورت زوما بود، اعلام کرد که این بازیکن از این پس ورزشکار این شرکت محسوب نمی شود. این تنها بخشی از هجمه هایی بود که بعد از این اتفاق برای مدافع فرانسوی رخ داد.

یوآن، برادر کورت زوما که خودش این فیلم را گرفته و به اتهام همدستی تحت پیگرد قانونی قرار گرفته بود، هفته گذشته نیز در دادگاه تیمز در شرق لندن حاضر شد و اعتراف کرد که به برادر بزرگترش کمک، تشویق، توصیه یا تحریک به ارتکاب جرم کرده است.

1690451

 

همچنین خود کورت زوما نیز در این دادگاه حاضر شد و به آزار و اذیت گربه ها اعتراف کرد. 

حکم زوما اخیرا اعلام شد و بر این اساس، مدافع وستهام به 12 ماه خدمات اجتماعی و محرومیت از نگهداری از گربه به مدت ۵ سال محکوم شد. او باید 180 ساعت خدمات اجتماعی انجام دهد و به او و برادرش اطلاع داده اند که باید کارهایی که می تواند شامل بیل زدن، جمع آوری زباله، نگهداری از زمین، نقاشی یا مقابله با گرافیتی باشد را در ملا عام انجام دهند.

این به آن معناست که زوما باید برای انجام 180 ساعت خدمات اجتماعی خود، درست در آغاز فصل جدید فوتبال، جلیقه زرد بپوشد.

1721021

 

 

دیدگاه‌ها