کد خبر : 1828944 | 23 خرداد 1401 ساعت 15:03 | 84.8K بازدید | 13 دیدگاه

پس از جدایی از شکیرا

زندگی شبانه پیکه؛ خوش‌گذرانی پرهزینه تا صبح‌گاه!

جرارد پیکه از زمان جدایی از شکیرا روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد و از حالت روتین خود خارج شده است.

زندگی شبانه پیکه؛ خوش‌گذرانی پرهزینه تا صبح‌گاه!

به گزارش "ورزش سه"، جرارد پیکه پرتنش‌ترین روزها را در زندگی شخصی خود سپری می کند و از لحاظ ورزشی نیز فصل خوبی را پشت سر نگذاشت. نه بارسلونا نتایج خوبی کسب کرد و نه مصدومیت‌ها به پیکه اجازه داد مثل گذشته در خدمت آبی اناری‌ها باشد.

به فاصله کمتر از سه هفته تا ارائه گزارش مالی به لالیگا و در حالی‌که بارسا مشکلات مالی فراوانی را تجربه می‌کند، زمزمه‌هایی مبنی بر قرار دادن نام پیکه در فهرست فروش باشگاه شنیده می‌شود.

1718730

دستمزد بسیار بالای 19 میلیون یورو خالص، مصدومیت‌های متوالی فصل گذشته در کنار زندگی پرحاشیه او، مشغولیت‌های پیکه در ورزش تنیس و فعالیت‌های اقتصادی خارج از فوتبال به‌ واسطه کمپانی کاسموس که مالکیتش را برعهده دارد، دلایل تردیدهای بارسلونا نسبت به پیکه هستند.

در چنین شرایطی جوردی مارتین، پاپاراتزی مشهور کاتالان فاش ساخته که پیکه از زمستان که با شکیرا دچار اختلاف شد و در آپارتمانش در بارسلونا به تنهایی زندگی می کرد، در بسیاری از شب ها حتی تا صبح در دیسکوهای بارسلونا مشغول خوشگذرانی بود.

1721011

 پیکه از ماه مارس به تنهایی زندگی می کند و اخیرا نیز از شکیرا رسما جدا شد. مارتین در مورد پیکه گفت:«من 12 سال است که زندگی پیکه را از نزدیک تعقیب می کنم. عکس های زیادی از فعالیت های روزمره او ثبت کرده ام ولی در چند ماه اخیر شرایط او متفاوت تر از گذشته بوده است. با ریکی پویج (هافبک جوان بارسا) گاه تا صبح در دیسکوها و باشگاه های شبانه بارسلونا به سر می برند و می دانم که دست کم شبی 2 هزار یورو هزینه می کند.»

بیهوده نیست که مدیران بارسا در مورد ادامه همکاری با جرارد پیکه دچار تردیده شده اند و البته دلیل اینکه ریکی پویج نیز هرگز نتوانست در بارسلونا خودش را اثبات کند نیز تا حدودی مشخص می شود.

دیدگاه‌ها