کد خبر : 1828949 | 23 خرداد 1401 ساعت 16:44 | 30.6K بازدید | 3 دیدگاه

ادعای کادنا سر

اولتیماتوم مندس به رئال برای ستاره ملی‌پوش

ژرژ مندس، ایجنت فوتبالی مشهور قصد دارد هرچه سریع‌تر تکلیف مارکو آسنسیو در رئال را مشخص شود.

اولتیماتوم مندس به رئال برای ستاره ملی‌پوش

به گزارش "ورزش سه"، مارکو آسنسیو از سال 2015 در رئال حضور دارد و پس از یک فصل قرضی در اسپانیول، تابستان 2016 به تیم اول رئال اضافه شد. آسنسیو شروعی توفانی در رئال داشت و رکوردهای گلزنی جالبی از خود به جا گذاشت اما از زمان مصدومیت رباط صلیبی در تابستان 2019 او دیگر نتوانسته به روزهای اوجش برگردد. آسنسیو فصل قبل زیر نظر کارلو آنچلوتی بیشتر فرصت بازی پیدا کرد ولی در هر صورت بازیکن همیشه ثابت ترکیب نبود و در فینال لیگ قهرمانان نیز نیمکت نشین شد.

1674760

تنها یک سال از قرارداد این بازیکن ملی پوش باقیمانده و او اخیرا در یکی از مصاحبه هایش گفت که دوست دارد فصل بعد، نقش مهمتری در رئال داشته باشد. او حاضر نشد در مورد آینده اش شفاف سازی کند ولی گفت که یکی از گزینه‌ها، ماندن در رئال تا پایان قرارداد و سپس جدایی به عنوان بازیکن آزاد است.

آسنسیو که دیشب در بازی برابر جمهوری چک ستاره اسپانیا بود و پاس گل اول لاروخا را به سارابیا داد، حال با اصرار ژرژ مندس، مدیر برنامه هایش روبرو شده مبنی بر اینکه همین تابستان باید تکلیف او مشخص شود. طبق ادعای کادنا سر، مندس به مدیران رئال اطلاع داده است که یا باید با شرایط‌ آن‌ها در مورد تمدید قرارداد موافقت شود یا آسنسیو همین تابستان جدا خواهد شد. از میلان و منچستریونایتد به عنوان باشگاه های خواهان آسنسیو نام برده می شود.

دیدگاه‌ها